{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.173 visninger | Oprettet:

BMW - bilbatteri skift {{forumTopicSubject}}

fremtiden og kapitalisme er lige ankommet.
Kan det passe at man kan ikke bare udskifte en bilbatteri på en BMW (5-serie, X5 osv) efter 2010?? Man skal forbi autoriseret værksted og adoptere en ny batteri vha af BMW udstyr... og timeløn er meget høj hos BMW, som jeg ved.

smiley smiley smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  BMW - bilbatteri skift
  • #1   28. aug 2016 Nu ved jeg ikke med det der efter 2010 men jeg skiftede mit på min e46 fra 01 den havde pludselig glemt at den kunne justere sidespejlet når man sætter den i bakgear osv men det kom tilbage efter et par dage , har set tamam kan lave diverse tricks med BMW altså elektronikken kan nulstilles osv manuelt , tjek youtube ud

• RSP 36
    RSP 36 Tilmeldt:
    feb 2016

Følgere: 7 Emner: 12 Svar: 1.709
    #3   28. aug 2016 Har man skulle de sidste 10aar ca.Til gengaeld holder batterierne saa ofte 6-8 aar,nogen gange over 10 aar...
    Men du behoever ikke at koere til BMW,find en der har udstyret til at kode med,det tager 5 min.

• #4   29. aug 2016 Jeg har lige skiftet i vores E91 fra 2008, og det gik fint. Jeg troede det var den der var årsag til mine startproblemer, men det var det ikke, så jeg putter det originale tilbage ved lejlighed. Har kørt 275.000 km.

• #5   29. aug 2016 Jeg ved min Vectra går i startspærre hvis jeg skifter batteri.

En måde at komme uden om det på er ved at montere et ekstra batteri op med startkabler så strømmen ikke bliver "taget" under processen.

• Lennon B
    Lennon B Tilmeldt:
    sep 2011

Følger: 2 Svar: 44
    #6   29. aug 2016 Jeg kan kode det for dig, hvis det er.

• #7   30. aug 2016 Bilen skal kodes når du skifter batteri på nyere BMW'er. det gælder også for BMW e90 serien og e 60 serien..

Det kan godt være der ikke sker noget, men du kan også risikere at den kommer med alle mulige mærkelig fejl, hvis du ikke smider en computere på bilen..

• #8   30. aug 2016 Min astra fra 2011 smed også 13 fejlkoder efter batteriet har været pillet af.
    Nye biler er blevet en ren pengemaskine for forhandlerne.. Som om de ikke tjener nok penge i forvejen..

Kommentér på:
BMW - bilbatteri skift

Annonce