{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
986 visninger | Oprettet:

Nygaard J
Nygaard J
Tilmeldt:
17. jun 2015
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 5

Undervognsbehandling... {{forumTopicSubject}}

Hej,

Er der nogen der kan forklare mig om det kan lade sig gøre og betale sig at undervognsbehandle en bil der fx. har gået 50.000 - 100.000 km.?

Og hvis ikke man kan svare entydigt, hvad er så udslagsgivende for om det vil have en positiv effekt og kan betale sig?

Vil det fx. kunne betale sig at købe en bil som denne og få den undervognsbehandlet:
http://www.bilbasen.dk/brugt/bil/suzuki/swift/12-gl-eco/2926112

MVH NJ


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Undervognsbehandling...
  • #1   29. aug 2016 Det kan altid betale sig at undervogns behandle en bil, hvis den ikke allerede er rustet væk, eller skal sælges:)

  • Mikael E
    Mikael E Tilmeldt:
    jun 2008

    Følger: 1 Biler: 1 Svar: 10
    #2   29. aug 2016 Hvorfor skulle det ikke kunne betale sig?
    Jeg købte i 2008 en 9 år gammel bil som jeg fik undervognsbehandlet 1. gang, og det har jeg aldrig fortrudt.


  • rene L
    rene L Tilmeldt:
    dec 2013

    Følgere: 6 Emner: 33 Svar: 2.416
    #3   29. aug 2016 jeg mener undervogns behandling skal på fra dag et for at have den ønskede effekt
    problemet med biler der ikke er behandlet fra dag et er at der er begyndende tærring i plade samlingerne og når disse lukkes af behandlingen kan de ikke længere "ånde" og rust kan komme hurtigere end hvis der ikke var undervogns behandling
    men meninger om undevogns behandling er som religion der er mange af dem


  • #4   30. aug 2016 da jeg købte min getz årgang 2006 var den kørt kun 108 tusinde km for 3 år siden. den var undervognsbehandlet kun en gang af tidliger ejer, det er hvad jeg kunne se i servicebogen. tilbage til emnet, jeg tænkte bare det er en gammel bil, derfor købte jeg bare et par dinitrol spray dåser fra harald nyborg, løftede bilen og flækkede med undervognsbehandlingen selv, gav ekstra lag på styretøjet da det er mere dem der ruster mest. og til hulrummet købte jeg noget hulrumsbehandling også fra dinitrol, sprøjtet så godt jeg kunne smiley ved godt det ikke holder så godt som en prof gør, men ja sådan kan man også gør hvis man har for meget fritid hehe

Kommentér på:
Undervognsbehandling...

Annonce