{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
604 visninger | Oprettet:

Martin K
Martin K
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 2

Import {{forumTopicSubject}}

Hej BG.

Jeg står og vil gerne importer en bil fra tyskland til resevedele. Hvad er reglerne om prøveplader, hvis jeg gerne selv vil køre den hjem. Jeg ved godt at man ikke må bruge danske prøveplader til at importer biler til Danmark.

Mvh Martin

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Import
  • #1   31. aug 2016 Hvis du vil køre den hjem på prøveplader, skal du bare have tyske prøveplader.

Ulempen med det er, at reglerne er blevet sådan, at der skal være syn på bilen, for at du kan få prøveplader til den. Dvs. synet skal stadig gælde, eller den skal være i forsvarlig stand til at kunne synes.

Da jeg skulle hente min E46 her i Januar ville jeg også have kørt den hjem, men endte med at måtte tage en autotrailer med, da bilen ikke var synet for nylig.

• Martin K
    Martin K Tilmeldt:
    jul 2015

#2   31. aug 2016 jeg ved ik rigtigt om der er syn på den.. Men den står ved en forhandler, i pæn stand.

• #3   31. aug 2016 En reservedelsbil er som udgangspunkt langt fra at kunne tåle et syn, tag nu bare en autotrailer og en kammerat med, så får i lige en hyggetur, og så risikere du heller ikke at stå i nødsporet langt væk med en bil der skal hentes af falck.

• Martin K
    Martin K Tilmeldt:
    jul 2015

#4   31. aug 2016 Det er ikke decideret en "reservedelsbil" den fejler skam slet ik noget... skal bare bruge den som reservedelsbil.
    Er der nogen som ved hvad et fejeblad går inden under, når man skal over storebælt?

Kommentér på:
Import

Annonce