{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
5.099 visninger | Oprettet:

Vask selv bilvask {{forumTopicSubject}}

Jeg går lidt med tanken om at, opbygge en vask selv bilvask i Hjørring området, lidt ala. Wash'N'go, men da man ikke gider kører 60 km for at vaske bil, for at kører 60 km igen, og så er bilen fyldt med insekter inde man er kommet retur smiley

Men inden jeg kaster mig ud i projektet, vil jeg undersøge om der er stemning for at få sådan en satan til Hjørring?

Nogle der evt. kunne finde på at bruge den, eller ved de kommer til at bruge den, istedet for det trælse vaskehaller.

Planen er at lave højtryksrenser/skumlanse, børste med sæbevand, Fælgerens, insektfjerner, kalkfrit vand med voks, og evt. en mulighed for tørring med en kompressor med et smalt mundstykke, så man kan tage det værste vand plamager på evt. taget.
Det bliver højst sandsynligt indedørs båse.

Skriv endelig hvis DU ville bruge den smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vask selv bilvask
  • #1   6. sep 2016 God ide smiley
    Er selv fra Aalborg, så ikke aktuelt for mig, men jo flere af den slags jo bedre !
    Bare husk fra starten at gøre én af to ting:
    Ingen adgang for offroadere der lige har pløjet en skov igennem
    Dedikeret område (dvs. børster!) til den slags køretøjer.

    Det har der vist været en del problemer med i den i Svenstrup når offroad klubben har været forbi...


    Held og lykke med projektet smiley


  • #2   6. sep 2016 Hej David,
    Tak for din feedback, kunne være man skulle dele den op i personbiler med alm. grej og store 4x4 med lidt hårdere grej smiley
    Det tager jeg lige med i overvejelserne smiley


  • #3   6. sep 2016 Nu er jeg fra Sjælland, men hvor jeg bor er der en, i forbindelse med en Tank.
    Det nok den eneste tank, og vask jeg altid ser mennesker ved..
    Selvom det er den dyreste vask i hele byen..
    Jeg tror næsten at lige meget hvor man stiller den op er der folk som bil bruge den, enten bil entusiaster, eller folk med finere biler som de ikke ønsker i vaskehallen..
    Det er ikke unormalt at se en bankmandslignende mand vaske hans fine Audi i jakkesæt, selvom han måske ikke er decideret entusiast smiley
    Det heller ikke unormalt at se en 18 årig, med hans Udstillings japser.. smiley
    Der er alle mulige der bruger den smiley


  • #4   6. sep 2016 Whazz det er også derfor jeg tænker det lige er hvad Hjørring har brug for :D!

  • #5   6. sep 2016 Du må ude og finde investorer smiley har lavet skiltningen ud til wash'n'go og de havde snakket om at de ville åbne på Sjælland også, men tror ikke det bliver til noget for der skal dælen dytme nogle biler igennem, men ingen siger jo det skal være lige så vildt og voldsomt som wash'n'go

  • #6   6. sep 2016 CarWraps: Nej altså et mål ville jo være at overgå Wash'n'go på et tidspunkt, men til at starte med kan man jo finde et gammel værksted, som man evt. kan leje og bygge om med glas imellem båsene, værksteder har jo allerede olieudskilder og sandfanger, så der sparer man jo ombygningen smiley
    Men ja, at have en investorer er jo guld værd i det her projekt smiley


  • Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

    Følgere: 43 Biler: 8 Svar: 5.727
    #7   6. sep 2016 Det jo svært at sige om det lige er aktuelt i Hjørring. Hvis jeg var dig ville jeg afsætte 2-3 søndage f.eks og køre rundt til folk der står ved bilvaske på tankstationer og snakke lidt med folk og lufte ideen for at se om det var interesserede i at bruge det.
    Jeg har savnet det mange gange herhjemme, men brugt det rigtig mange gange i mange forskellige lande.
    Synes det underligt det ikke er mere udbredt i Danmark. I udlandet koster det ikke alverden og tror ofte det er derfor der ikke er så udbredt herhjemme pga. priserne. Hvis det koster mere end en gulvvask på tanken tror jeg det bliver svært.


  • #8   6. sep 2016 whazz. hvor på Sjælland er den du snakker om ?

  • #9   7. sep 2016 Jeg kommer fra Holbæk, hvor den jeg snakker om også er smiley

Kommentér på:
Vask selv bilvask

Annonce