{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.045 visninger | Oprettet:

Hærværk og forsikring hjælp {{forumTopicSubject}}

Hej

Igår nat er vi 3 venner som er på vej hjem fra en netcafe...

Jeg er igang med at køre bilen og ser at der er rødt lys og standser...

I det samme øjeblik kommer der 2 flasker flyvene over vejen og rammer min fælg og kofanger og glaskar rammer kølerhjelm

Jeg ser så de 2 som kastede flaskerne løbe og jeg sætter efter dem og lidt længere nede af gaden laver jeg en håndbremse vendning og stopper bilen og løber efter dem. Mens vi løber efter dem falder en af skurkernes nøgler ud og jeg tager den op og siger at han skal komme og hente den og han siger så, det var ikk mig som kastede den, det var mikkel, Hvor er mikkel spørg jeg og han svare så han er løbet i opgangen.

Efter det holder jeg ham henne til politiet kommmer og politiet henter ham så ned fra opgangen og og han nægter så at det var ham, mens ham den anden siger "hallo, mikkel, det var dig"

Politibjenten siger så til mig at han nok skal få det ud af ham og giver mig hans politinr og station og siger at jeg skal sende nogle billeder af skaden... men hvad med min skade? Hvem skal betale for det?
Hvor stærk står jeg i sagen?
Han var under 18år
Hvad med min forsikring?

Alt hjælp er velkommen!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hærværk og forsikring hjælp
  • #1   7. aug 2006 Ring til dit forsikringsselskab ;o)

De ved mere om din forsikring end vi gør...

Men fedt at de blev fanget, normalt betaler forsikringen hvorefter de indkræver pengene ved gerningsmanden...

• #2   7. aug 2006 det er noget han kommer til af hænge for! du skal ikke af med en øre.... ville jeg mene

• #3   7. aug 2006 Lige meget hvad skal han da betale!... jeg ville da i hvert fald gøre alt for at han skulle.
    Det er da det samme som når man er kommet til at overmale et par mure med grafiti og man bliver snuppet, så skal man da selv vaske det af, eller betale for regøringen!

• #4   7. aug 2006 Hvis har bor hjemme skal hans forældres forsikring betale. og hvis han ikke bor hjemme så ved jeg sku ikke lige hvad reglerne siger for han får en regning men hvad der sker hvis han ikke betaler det er så et godt spørgsmål om han så kan trækkes i foderette

• #5   7. aug 2006 Hvorfor skal jeg så sende mine billeder af skaden til politistationen? der er noget der ikk stemmer....

Hvordan ved de hvor meget de skal af med?

• #6   7. aug 2006 de skal bruge det til deres jonal sikkert... Fordi, hvis forsikringselvskabet skal bestemme hvor stor skaden er og hvad det skal koste skal politiet havde dokomentation og billeder...

• #9   7. aug 2006 Politiet lægger da ikke ud for en bule.

Det er ens kaskoforsikring der gør det, og så kradser de pengene ind hos gerningsmanden.

Ingen kasko, og du står selv med bøvlet, men det hjælper self. når polisen hjælper til, men at de ligefrem skulle lægge ud for skaden tror jeg ikke på.

Det er jo ikke det offenliges opgave

• #10   7. aug 2006 ok, Dvs sige at det har intet med min forsikring at gøre?

Jeg har lige ringet til min forsikring og de siger at de ikk kan hjælpe mig pga jeg kun har ansvar på bilen...

Jeg tror at det er politiet som skal hjælpe mig med det...

• #11   7. aug 2006 Du skal bare have lavet de ting også betaler du selv regningen, går å til en advokat hvor de også har inkasso etc. advodan, de kræver så pengene ind ved knægten eller hans forældre. Vis du er heldig og han ikke kan betale kommer han til at bøde renter også har du "et bi job" med en mindre indkomst ved siden af hehe

• #12   7. aug 2006 gå til drengens forældre... sig de skal betale.. og du lader vær med at melde ham..

• #13   7. aug 2006 Typisk fulde små børn..!!

Ingen respekt for andres ting og biler..!!

Hvis han ikk ska betale så smadre han for samme beløb..!!

Kommentér på:
Hærværk og forsikring hjælp

Annonce