{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.585 visninger | Oprettet:

Anders  B
Anders B
Følger: 1 Emner: 8 Svar: 6

Undervognsbehandling gone wrong {{forumTopicSubject}}

Hej jeg har fået foretaget en undervognsbehandling der mildest talt er gået galt.

Pava centret lavede 4 dybe buler i undervognen, men det jeg egentligt vil spørge til er hvor grundig man kan forvente at et undervognscenter dækker af når de laver behandlingen?

I mit tilfælde var der rester af undervognsbehandlingsmidlet over alt. Op ad siden, ved anhængertræk og sågår en smule inde i kabinen. Efter at have brugt 2,5 timer på at tørre af med noget udleveret Pava Solvent (råolie) vaskede jeg bilen af. Det skulle jeg ikke have gjort. Nu er hele bilen dækket af et tyndt lag af det her undervognsbehandlingsmiddel. Det ligner lort. Man kan fjerne det med det der pava solvent middel (hvis man har nok), men det vil tage en evighed og er det overhovedet godt for lakken?

Hvad i alverden skal jeg gøre, det er en helt spritny bil og jeg er rasende. Kan jeg kræve de løser problemerne? Og hvis de nægter hvad er så mine muligheder?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Undervognsbehandling gone wrong
  • Anders  B
    Anders B Tilmeldt:
    apr 2016

Følger: 1 Emner: 8 Svar: 6
    #2   25. sep 2016 Kan lakken tage skade af at jeg bruger det der rensemiddel?

• #3   25. sep 2016 tag den tilbage og lad dem vaske den for dig..
    de har noget at vaske den i, som er beregnet til det..
    arbejder selv på et undervognsbehandling center. dog ikke Pava..
    at de har bulet din undervogn ville jeg helt sikkert klage over, og den fejl skal de bare udbedre prompte..
    hvis de nægter så melder du dig ind i FDM og så ringer og tager en snak med dem, de vil elske at få lov at gå efter dem..

• #5   25. sep 2016 Jeg vil gætte på at det der solvent er et petroleumsprodukt der minder om motorrens. Efter min mening burde det ikke skade lakken. Det svarer til at hælde diesel på lakken. Hvis du har motorrens eller petroleum ... alm eller lugtfri så burde det have samme effekt. Men det er vigtigt at men efter solventen vasker bilen med sæbe.

Kommentér på:
Undervognsbehandling gone wrong

Annonce