{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
10.035 visninger | Oprettet:

autodoc.dk spørgsmål {{forumTopicSubject}}

Hej. Har i prøvet at handle fra audodoc.dk før? Det er anden gang jeg handler hos dem. Første gang var det 2 styk monroe tårnlejer jeg bestilt hos dem og fik mine varer uden problemer.

- Anden gang den 4. Oktober bestilt jeg bosch tandremssæt og en delphi bærearm, der var ikke andre kendte mærker af bærearm, delphi kender jeg fra bil obd tester, så jeg gik udfra denne bærearm er fin nok og kostede 300 kr. Jeg har ikke modtaget mine varer endnu men når jeg tjekker mine ordre på deres hjemmeside i min profil så kan jeg se de har sendt mig en stark mærke bærearm som normalt koster 977 kr. :s hvorfor sku de sende en anden mærke når jeg bestiller en delphi?
- Nogen der har oplevet det? Det kan ikke annulleres da varerne er på vej til mig med gls, jeg kender slet ikke mærken så ved jeg heller ikke om det er et godt bærearm eller ej, jeg kan heller ikke se om denne stark bærearm passer netop til min bil, da der står ikke andet end hyundai :s det er godt nok nederen hvis den ikke passer til min bil, for når jeg skriver nummerpladen op så kommer der slet ikke en bærearm fra stark mærke til min bil. også skal jeg selv betale fragten tilbage. Jeg har nu bestilt en remskive fra japanparts mærke hos dem, så håber jeg de sender den mærke jeg vil have..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  autodoc.dk spørgsmål
  • #2   6. okt 2016 Haha.. Jo jeg tjekkede mine ordre lige efter jeg fik bestilt remskiven.. Heldigvis har de sendt den rigtige tandremssæt fra bosch mærke ellers var jeg sikkert virkelig sur. Men lad os nu se hvad pakken indeholder når gls kommer med dem til mig.

Bærearmen de har sendt til mig http://www.autodoc.dk/stark/7708629
    Kan i fortælle mig hvad den passer til? Udover der står den passer til højre side af en hyundai smiley

• Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator

Følger: 22 Følgere: 61 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.626
    #4   6. okt 2016 Det er bare autodele24 og de 150654604063453254035 andre butikker de har med nyt navn.. Samme adresse som de andre smiley
    Så det kan ikke komme bag på nogen, at de laver fejl.. De må satme have svært ved at holde styr på hvilket papir der skal i hvilken æske smiley

De ligner meget godt getz bærearmen, men alle bærearme ligner jo hinanden mere eller mindre

• #5   6. okt 2016 #3 sådan er det at have masser penge åbenbart smiley

- jeg har søgt efter OEM nummer 545011C000 der kommer så getz bærearm frem til højre side. meen nogle hjemmesider siger den passer fra årgang 02 til 05 og nogen andre sider siger 02 til 09 . min er fra 06 og jeg ved slet ikke om undervognen er helt det samme med alle getz årgang .

men udover det folkens hvis i bestiller noget fra autodoc, så tjek hurtig ordren i jeres profil om der står noget andet end i har bestilt inden det er forsent da der er altid nogen man kan chatte online i åbningstiderne på hjemmesiden så kan i få det løst

• #6   6. okt 2016 #4 det er pisse irriterende alligevel synes jeg. okay det er fint en stark bærearm koster næsten tusind kr hvor jeg har besilt en delphi til 300 kr. meeen når jeg ikke ved en skid om denne bærearm passer til min bil især mærken stark??? det er ikke prisen der handler om, men mere kvaliteten. stark er vist deres eget mærke?? da der er 3 års garanti på alle stark reservedele på deres hjemmeside mens der er 2 års garanti på alle andre mærker. men jeg håber den passer til min bil så. der er ikke andet at gør end at vente og se

• #8   6. okt 2016 og alle biler er sikkert på dit navn og du betaler sikkert også afgiften og forsikringen.. jaa så er det stadig masser penge smiley hehe

• #10   6. okt 2016 haha ja enig fuck penge?? hellere sund og rask liv penge kommer og gå ;))
    - jeg hader at samle ikeas møbler mens der bliver snakket om det, det tager altid 1000 år. så snart man åbner deres pakke så ligger der masser skruer ting og sager.. men heldigvis har jeg ikke brug for min far når jeg samler møbler alligevel smiley

• #12   6. okt 2016 nej kvinder skal ikke samle møbler det ender altid galt så smiley jeg vil hellere samle møbler selv alene, ellers ender det med en store diskussion, det har jeg tit oplevet. du må bare vise min besked til hende, behøver ikke selv at sige noget smiley

• #13   6. okt 2016 sikke en flot roman, du har fået skrevet.

• #14   6. okt 2016 Det er ikke unormalt at de bytter delene ud med stark dele da det er deres eget mærke. tjek din mail om din bekræftelse ikke står den rigtige bærearm på. Jeg har fået dem til at sende mig nye dele og fået en pakkelabel til at sende retur med da det jo ikke var min fejl, men det var en tung og bøvlet proces

• #15   6. okt 2016 #14 jeg har tjekket min email nu, og det er en stark de har sendt til mig.
    - så de sender gerne returlabel eller hvad? Da jeg har læst og hørt at man skal selv betale fragten tilbage hvis nu delen er forkert eller ikke passer til bilen

• #16   6. okt 2016 de skriver tit de har de "anerkendte" mærke på lager, og så når de skal sende det er den ikke, så får man en af deres ejet mærke, og det virkelig noget skrammel. held og lykke med at få den byttet, det er næsten umuligt..

• #18   6. okt 2016 Hvis du kan bevise at du bestilte en Delphi men at de har byttet den om til stark dele så skal man bare holde på det ikke er din fejl.

i mit tilfælde kunne jeg bevise fejlen lå ved dem, men det var sgu ikke bare lige, men de gav sig til sidst.

• #19   6. okt 2016 har også prøvet at bestille noget men fået det fra stark også så ringede jeg til dem at det er hvis de ikke har de andre mærker på lager så sender de det der svare til samme kvalitet og ikke stumper der er billigere end dem man har købt.. men stark er enlig fint nok mærke

• #20   6. okt 2016 #16 er stark virkelig noget skrammel? :S det håber jeg da ikke det er da jeg har selv hørt at det er meget bøvlet hvis man sku sende reservedelen retur til dem

#17 haha skal ikke have tysk flag i min bil, ikke fordi jeg er racist eller noget men jeg synes det er grimt smiley måske sæder fra getz sport modellen ?? smiley
    http://pictures.topspeed.com/IMG/crop/200705/2007-hyundai-getz-8_800x0w.jpg
    - forresten sig til hvis du vil af med den bakkamera.. kun hvis den er trådløs smiley gider ikke pille ved ledninger derfor

#18 sad og bestilt dem sammen med min fætter men jeg kan desværre ikke bevise noget når de pludselig skifter delphi ud med en stark mærke :S det er fint nok jeg har betalt 300 kr til noget der koster 980 kr. men når jeg ikke kender noget til mærket, ja så tænker man bare ??

#19 så du har også oplevet samme problem som mig? hvad var det du havde bestilt? var du tilfreds med deres mærke?? jeg har ALDRIG hørt om stark før derfor

• #21   6. okt 2016 jeg kan se de arbejder med forskellige fragt selskaber. tandremssæt og bærearm er på vej til mig med gls mens remskiven med UPS også er det fri fragt alligevel. fedt nok

• #22   7. okt 2016 altså du kan jo se på din bestillings faktura den du får lige når du har bestilt så søg på varenummer på deres side kommer det frem du har valgt jo... det har været forskellige sting som bærearme og kugler og alt sådan noget. men det virker okay kvalitet.

• #23   7. okt 2016 Varenummer er SKCA0050240 og det er stark. Men der står selvfølgelig 309 kr på faktura det er hvad delphi kostede mens stark koster 980 kr. Så det er på den måde jeg ku bevise det hvis det er smiley
    - håber også det er okay kvalitet

• #24   7. okt 2016 Jeg fik en stark bærearm smiley når jeg kigger på den ser den fin nok ud, men om hvor længe den kan holde ved jeg ikke. Heldigvis fik jeg tandremssættet rigtigt smiley

profilbillede
  • Bjerggaards

#25   7. okt 2016 Til den pris de normalt har, så skal de kunne holde lige så længe som delphi da smiley
    Ikke at jeg har hørt om nogen af mærkerne når det komme til reservedele.. Men mon ikke de begge er oem kvalitet

Pas forresten på når du løsner bolten der ligger vandret ind imod bilen.. Jeg har haft kæmper meget med det skrammel.. Møtrikken eller hvad der sidder inde i forbroen kan godt være så rusten at lortet knækker af, eller hele bolten knækker derinde.. Smørrelse smørrelse og mere smørrelse..

• #26   7. okt 2016 Kender det godt piraten smiley venstre bærearm blev skiftet sidste år grunden bolten var knækket i forbro, pga rust. Jeg havde først lagt mærke til den bolt efter der kom knæk lyd hele tiden,. mekanikeren brugt godt tid for at finde ud af hvor lyden kom fra da det er ikke til at se en bolt er knækket med det samme smiley . Tror jeg gav 180 kr hos hyundai for sådan en bolt. Så det var endt med han skåret den i 2 fra forbro for at pille den gamle forbro af og knækket bolt og svejse frobo igen og sætte den nye bolt i (den er synet sådan uden problemer og synsmanden så det godt så ingen problemer der).
    - Så jeg skal nok sige det videre til mekanikeren at han skal passe på med den bolt der, da jeg gider ikke betale igen for den bolt

• Bjerggaards

#27   7. okt 2016 Ja nye org bolte koster alt for meget..

• #28   7. okt 2016 Ja :s kunne ikke finde den andre steder blev nødt til det. Faktisk sagde han jeg skulle købe 2 bolt da der er vist 2 bolt til bærearmen så den ene bolt blev til spildt penge, jeg har den stadig i hånden smiley

• #29   7. okt 2016 Piraten: jeg havde oprettet tråd faktisk
    http://www.bilgalleri.dk/forum/generel-diskussion/1155600-svejsning_og_syn

Tjek post 11 for billeder smiley

• #30   7. okt 2016 tænkte på om det er en god ide at give dem noget dinitrol behandling inden montering, så de ikke ruster med det samme smiley er det noget i plejer at gør eller tænker i fuck det? smiley

• Bjerggaards

#31   7. okt 2016 Lakken på sådanne dele plejer at være ok.. Men det skader aldrig me ekstra beskyttelse.. Men din mekaniker vil HADE dig hvis det ikke er hærdet ordenligt inden det blive leveret til ham smiley

• #32   7. okt 2016 fuck ham smiley hehe. han få sine penge for sit arbejde ellers giver jeg ham dinitrol dåsen så sprøjter han det selv efter montering. jeg så sidst harald nyborg havde tilbud på dinitrol spray behandling til 69 kr og der kom jeg i tank om jeg skulle købe noget

• #33   8. okt 2016 Fik en forkert køler til min Zafira, fordi deres system valgte en anden pga. de slet ikke havde den der passede. De sendte returlabel og sendte mine penge retur.
    Det værste var da at de kun taler tysk og engelsk, når man ringer til dem.

• #34   9. okt 2016 det er jo ligesom også et tysk firma så hvorfor skulle de tale dansk..

• #35   9. okt 2016 Vidste ikke et var et tysk firma, da det ikke fremgår af online butikken. Desuden ringede jeg til "kundeservice for danmark"

• #36   9. okt 2016 næste gang i bestiller noget så læg lige mærke til at de snyder jer. det er et tysk firma men de tager dansk moms,

Kommentér på:
autodoc.dk spørgsmål

Annonce