{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.571 visninger | Oprettet:

Salar Z
Salar Z
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4

US autoværksted Karlslunde {{forumTopicSubject}}

Hejsa allesammen

Har I erfaring med US autoværksted i Karlslunde? Gode som dårlige?

Jeg fik et tilbud på en reparation til min 300m 3,5.

Priserne som I kan se er EX moms.

Kan det virkelig passe at stykprisen er så høj? Går da ud fra at delene er originale? Eller køber de uoriginale dele? smiley

Håber I kan hjælpe.

Vh

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  US autoværksted Karlslunde
  • Salar Z
    Salar Z Tilmeldt:
    okt 2016

#1   14. okt 2016

profilbillede
  • #2   14. okt 2016 Hvilke priser sammenligner du med?? Priser fra Ebay eller ?? Syntes da ikke det lyder som ublu priser? Olie filter 99 kr, bremseskiver 550 kr stykket.. Lyder da meget normalt??

Men hvis du regner med at de skulle tage priser som du kunne finde dem til de billigste steder, så er det sikkert dyrt.. Men de tjener jo som alle andre mekanikere både på stumperne og arbejdslønnen smiley

Og om stumperne er originale?? Tror jeg ikke du skal regne med smiley Men sikkert tilsvarende kvalitet.

• Salar Z
    Salar Z Tilmeldt:
    okt 2016

#3   14. okt 2016 Jeg samligner dem bestemt ikke med ebay smiley for der ved jeg godt at de er langt under prisen smiley

Og vil da med glæde betale regningen så længe arbejdet er gjort derefter. Jeg er bare blevet snydt af andre. Men det skal jo selvfølgelig ikke betyde at alle er sådan smiley Men det er første gang jeg er hos dem. Og Kim virker da meget flink når man snakker med ham smiley

Så det var ikke for at øffe smiley men ville mere høre om der nogen der havde erfaring med dem smiley for vil da gerne finde et fast sted at sende min bil hen. Og det kan jo blive dem smiley

• Salar Z
    Salar Z Tilmeldt:
    okt 2016

#4   14. okt 2016 Og tak for svar smiley

• #5   14. okt 2016 Der kan jeg ikke hjælpe! Kun på at priserne ikke ser helt forfærdelige ud smiley

Evt. kig inde på usaautodele eller lign for at sammenligne priserne smiley Sikkert der de får stumperne fra

Men tror bestemt de tager de priser som er forventlige man skal tage, og ikke mere smiley

• Salar Z
    Salar Z Tilmeldt:
    okt 2016

#6   14. okt 2016 Det da også fair....det er jo også en forretning og pengene afspejler husleje og diverse udgifter osv osv smiley Men det virker da til at det er proffesionelt det sted smiley tænkte at bilen nok havde bedst af at blive sendt til nogen der var vant til den smiley

Kommentér på:
US autoværksted Karlslunde

Annonce