{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bildækken til opbevaring?
  • #1   18. okt 2016 I biltema har de en rigtig god en som der har fór på indersiden som modhjælper ridser i lakken.
    Vh

• #2   18. okt 2016 Jeg lægger et på Skylinen hver vinter, og det virker rigtig godt for mig.

Udover det polere jeg bilen, gør den rent indvendig. pudser vinduer, gør motorrummet rent. og ordner bremser og fælge.

Så piller jeg batteriet fra, sætter en c-tek lader på, lader den stå 14 dage 3 uger, piller det fra. venter 1,5 md. gør det samme igen.

(Starter den omkring jul, så den lige bliver driftvarm)

• #3   18. okt 2016 Rico m. Hvilket lægger du over din? Det fra biltema som nævnt?

Er bange for min går i nødprogram uden batteri. Så påtænker at sætte lader på nogle gange i løbet af vinteren.

• #4   18. okt 2016 Der må jeg være dig svar skyldig jeg aner det faktisk ikke. Men så længe det kan "ånde" ville jeg ikke være nervøs smiley

Så gør du det med batteri. Det kan jeg heller ikke se noget forkert i smiley

• Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

Følgere: 43 Biler: 8 Svar: 5.712
    #5   18. okt 2016 Rico hvad er ideen med at starte din bil til jul ?

Jeg smider vinterhjul på, skifter olie, rengøring invendig, vask og lader på.
    Hvis den står indendørs de par måneder ser jeg ingen ide i et dækken.

• #6   18. okt 2016 Casper
    Det bare for at få olien op i toppen, og snurre lidt rundt, for pakningers skyld osv.

Om det godt eller skidt er vidst en smagssag smiley

• Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

Følgere: 43 Biler: 8 Svar: 5.712
    #7   18. okt 2016 Det er en smagssag ja. Jeg ville aldrig se det som en fordel at starte en motor for at lade den stå i tomgang. smiley
    Men der er lige så mange meninger om vinteropbevaring som der er mennesker. I sidste ende gør man jo som man selv føler bedst fungere for en selv smiley

• #8   19. okt 2016 I går sgu alt for meget op i det...
    Men jeg giver den dækken fra Louis Vutton, lægger lidt æbleskiver og gløgg på førersædet juleaftenen og springer motoren igang ind i det nye år........

• #9   19. okt 2016 Og hvad så? smiley

• #10   19. okt 2016 Man har vel lov til, at passe på sine ting? Der er da ikke meget ved at lægge en presenning over sin bil hvor kondens f.eks ikke kan komme ud?

Kommentér på:
Bildækken til opbevaring?

Annonce