{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
650 visninger | Oprettet:

Patrick A
Patrick A
Tilmeldt:
17. maj 2016
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 5

Altea / touran starter hårdt/svært {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen. Har de sidste 3 dage været ude og se på 4 forskellige vag med dsg, 3 alteaer og 1 touran. Alle sammen 2,0tdi 140hk. Syntes at alle sammen piver/brummer/rasler en del når man skal starte den, men så snart den er startet er der ikke en mislyd i motoren. Den gør det både ved kold og varm. Skal den bare sige sådan eller har de virkelig alle 4 er problem . Tak på forhånd.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Altea / touran starter hårdt/svært
  • #1   30. okt 2016 Det kunne godt lyde som om der snart skal skiftes svinghjul

  • Patrick A
    Patrick A Tilmeldt:
    maj 2016

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 5
    #2   30. okt 2016 Tænkte osse godt selv på svinghjulet, men det bare underligt, der er ikke rigtig andre symptomer til at det sku være svinghjul, den rumler ikke ved accelleration og heller ikke i tomgang på en skråning siger den heller ingen ting.

  • #3   30. okt 2016 Der er massere af problemer med disse biler smiley

    Overvej fx. en C-max i den prisklasse.


  • Luske *
    Luske * Tilmeldt:
    apr 2007

    Emner: 24 Svar: 1.267
    #5   30. okt 2016 er det ikke bare starterdrevet der hænger lidt så det kører med et par omgange idet den slår igang ?? det er et "almindeligt" vag-problem og det lyder forfærdeligt smiley

  • #6   30. okt 2016 Intet i forhold til en ældre Touran med DSG *Indsæt selv åndssvag smiley*

  • Patrick A
    Patrick A Tilmeldt:
    maj 2016

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 5
    #7   30. okt 2016 Luske, det du beskriver lyder meget godt som det den gør, det ligesom om der ik er ordentlig strøm på, også det somom den slår igang når den så kommer. - er bare nervøs for det svinghjul og det er sådan set det eneste der holder mig tilbage, alle dsg services osv var overholdt. På den sidste altea var det kun når den startede jeg bemærkede noget, ligesom de andre. Den sidste kørte bare PERFEKT udover den skide lyd når den starter

  • Patrick A
    Patrick A Tilmeldt:
    maj 2016

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 5
    #10   30. okt 2016 ***?*** - det vil jeg prøve og gøre ham opmærksom på og se hva han så siger. Det bare vildt at det var på 3/4 biler den lød underligt lige inden den kom igang. Men skal lige ud og tjekke en ekstra gang imorgen, også prøver jeg lige at se hvor slemt det er. Tusind tak for svar

  • Patrick A
    Patrick A Tilmeldt:
    maj 2016

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 5
    #12   30. okt 2016 Søbæk smiley er du helt sikker, osse når det lige er begyndt? Det begynder vel kun og blive helt vildt ved længerevarende kørsel eller?

  • Patrick A
    Patrick A Tilmeldt:
    maj 2016

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 5
    #14   30. okt 2016 Søbæk - tak for svar! Tar det med i mine overvejelser smiley

  • #15   30. okt 2016 ***?***, det er så mange år siden. Men det da klart du ikke forstår det, når du er 10 år og ikke har en bil..

Kommentér på:
Altea / touran starter hårdt/svært

Annonce