{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  E92 afgift?
  • #1   12. nov 2016 Det ved vi ikke, men det ved SKAT muligvis, hvis man ringer dem op.. Dog kan du sammenligne den, hvis en ca. magen til - eller kørt lidt mere- er til salg herhjemme. + eller % i prisen.

smiley

• #2   12. nov 2016 Et hurtig kig på Bilbasen, og den ligger imellem 250-300.000 kr for Coupé udgaven med 140-xxx

• #3   12. nov 2016 Vil du ikke hellere have min vogn i stedet? Den har lige rundet 110.000. Skal af med den næste år ;~)

• #4   12. nov 2016 Fin vogn med set skal være en coupé og benzin smiley

• #5   12. nov 2016 Ja det bliver lidt svært at lave om på min ;~)

• John K
    John K Tilmeldt:
    nov 2015

Følger: 1 Emner: 6 Svar: 69
    #6   13. nov 2016 du kan betale 250 kr til automentor.dk og få en uforpligtende vurdering. Har brugt cirka 2000 kr på vurderinger indtil jeg fundet min e90 i Tyskland.

• #7   13. nov 2016 Forvent en afgift mellem 150000 og 180000 Kr. med de KM. Men husk nu for guds skyld at købe en med fuld service fra tyskland så den er tjekket efter og du ikke står med defekte turboladere eller dyser der ikke er skiftet under kulance.

Personligt tror jeg ikke der er meget at hente i besparelse på at hente sådan en selv hjem, de danske udgaver kan findes til okay priser ofte - feks. denne:
    http://www.bilbasen.dk/brugt/bil/bmw/335i/30-coup-2d/3036785

I Tyskland skal du forventeligt af med 110000 til 140000 for en i god stand med lav KM - og dertil skal der smides 8-10000 Kr. i udgifter til hentning, syn, toldsyn, evt. reparationer før du står med pladerne til den. smiley

• #8   13. nov 2016 Ja okay det var lidt mere end jeg havde regnet med smiley
    Men ja det ender sku nok med jeg kæber en her i dk, og den vogn der er satme fin den er desværre bare kun til engros/CVR smiley

• #9   13. nov 2016 Problemet med at importere en med de KM fra Tyskland er at du bliver straffet i afgift for at den har "kørt for lidt". Det vil sige at den bliver målt med nogle af de dyreste fra samme årgang samtidig.. Det er også derfor at det med at hente fra tyskland ikke kun skal være for at spare penge, men for at finde en i bedre stand lak og rustmæssigt. smiley

Dem der står til CVR/Engros kan man altid prøve at snakke med forhandleren om, ellers må man se om man kan låne et CVR-nr som egentlig kun bruges til at forhandleren kan lukke handlen uden der er garanti på bilen.

Håber du finder et lækkert eksemplar! 335´eren er en genistreg af karakter, og var grunden til at nogle M3-ejere følte sig lidt skudt i sænk da BMW kom med deres egen performance upgrade. De kan snildt chippes til 400-410 HK, men selv uden dette æder de langt de fleste biler på vejen med det lækre moment! smiley

Kommentér på:
E92 afgift?

Annonce