{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  vinduesvisker
  • rene L
    rene L Tilmeldt:
    dec 2013

    Følgere: 6 Emner: 33 Svar: 2.416
    #1   13. nov 2016 de dyre fra Bosch aerotwin skifter den en gang om året så det er til at overkomme

  • rene L
    rene L Tilmeldt:
    dec 2013

    Følgere: 6 Emner: 33 Svar: 2.416
    #2   13. nov 2016 valeo laver også gode viskere men de er heller ikke billige

  • #3   13. nov 2016 Mine vinduesviskere siger ikke så meget! de visker mest..

  • #4   14. nov 2016 Bosch aerotwin. Virkelig tilfreds med dem

  • #5   14. nov 2016 lytter lige med.
    Har endnu kunnet finde nogen som ikke sagde klonk i slut position.
    Og det er jo det alle ønsker?!,


  • Luske *
    Luske * Tilmeldt:
    apr 2007

    Emner: 24 Svar: 1.269
    #6   14. nov 2016 thansens flatblades er forbavsende gode i forhold til biltemas der koster omtrent det samme , har smidt penge efter biltemas 2 gange og gør det aldrig igen , det første sæt var for 6-7 år siden , de var så ringe så man tror det er løgn , 3 dage etfer montage kunne de ikke tage jævnt med hele bladet , da jeg så skiftede bil for 2 år siden prøvede jeg igen med tanke på jeg bare havde været uheldig og at kvaliteten måske var blevet bedre men nej , samme møg igen smiley så det blev thansen der rendte med mine penge endnu en gang smiley

  • #7   14. nov 2016 Jeg har alaska med spoiler siddende på min og de gør det faktisk udemærket. Er bare træt af at min bagvisker, laver "striber" hen over bagruden...

  • #8   14. nov 2016 luske, min den ene har aldrig taget det hele smiley mine bosch lavede også stripper rundt og blev jeg ret træt af :l

  • #9   14. nov 2016 Rengøring af ruden OG selve viskerbladet gør underværker smiley

    Har selv brugt de 250-300 kr om året på Bosch , med den overbevisning at de penge er peanuts i forhold til hvad det ellers koster at have bil, men bruger nu nogle gange discount viskerblade .Når man kan købe blade for 25-50 kr , kan man tillade sig at skift oftere.......


  • #10   14. nov 2016 ja men det ene af dem jeg har købt virker overhovedet ikke smiley og gøre ofte min rude ren

  • #11   14. nov 2016 Prøv at vende bladet smiley
    Ellers tilbage til butikken, der kan være fejl i viskerbladet.
    Nogle fabrikanter smører bladet ind i et eller andet beskyttelse, så selv nye viskerblade bør man tørre over med lidt sprinklervæske.


  • rene L
    rene L Tilmeldt:
    dec 2013

    Følgere: 6 Emner: 33 Svar: 2.416
    #12   14. nov 2016 hvis den ikke virker overhovedt skal du tjekke dine visker arme om de trykker ned på ruden de har tendens til at tære lidt fast hhs 2000 og lidt mazurka (bevægelse) løsner dem igen

  • Luske *
    Luske * Tilmeldt:
    apr 2007

    Emner: 24 Svar: 1.269
    #13   14. nov 2016 ja , som rene L påpeger så kræver det at det hele kan arbejde frit samt der stadig er træk i fjederen der skal holde armen mod ruden , kan den ikke arbejde frit i vippeledet så bruger fjederen for meget kraft på at overvinde trægheden til at kunne trykke hårdt nok mod ruden

  • #14   14. nov 2016 Har prøvet mange forskellige både mærker og prisklasser i tidens løb, da jeg holder min rude nærmest klinisk ren. Kan slet ikke ha' når der sidder noget på den. Konen mener at jeg bruger mere sprinklervæske end diesel. Det bedste mærke jeg har prøvet er Bosch.

  • #15   14. nov 2016 Biltemas de almindelige får god kritik i tests, men deres flatblades er ulidelige at høre på. de Alaska jeg havde på før var ok, men slidt ned, så de der flade skulle lige prøves af.

  • #16   31. mar 2019 Har det sidste stykke tid kørt med aerotwin, men synes de ridser min rude helt åndssvagt på trods af jeg vasker viskerne jævnligt. Har i andre oplevet noget i den dur?

Kommentér på:
vinduesvisker

Annonce