{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.110 visninger | Oprettet:

Fox
Fox
Emner: 3 Svar: 3

Købe Bil på Tyske Nummerplader {{forumTopicSubject}}

Hey BG.

Jeg vil gøre det her så kort som muligt!
Jeg har planer om at købe en brugt bil i Tyskland, køre den hele vejen ned til Afrika, og sælge den i Burkina Faso et sted.

Jeg vil dog på ingen mulig måde have noget som helst at gøre med danske nummerplader, da en registreringsafgift ville gøre hele den her plan umulig.

Derfor spørger jeg:
Er det muligt at få tyske nummerplader på en bil, selvom jeg ikke har adresse der?
Er det muligt at få (måske dansk, måske tysk) forsikring på en bil på tyske nummerplader, selvom jeg ikke har adresse der?

Alle svar er velkommende!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Købe Bil på Tyske Nummerplader
  • Fox
    Fox Tilmeldt:
    apr 2014

#2   19. nov 2016 Helt klart noget af et roadtrip Morten!

Min idé er inspireret af Jeroen van Bergeijk's bog "My Mercedes (is Not) for Sale", hvori han køber en gammel slidt Mercedes 180 fra '88 i Holland, og derefter tager turen ned til Burkina Faso, og sælger den for et fint stykke over hvad han selv havde givet.

Jeg har i lang tid nu haft virkelig meget lyst til at rejse, og da jeg så at man kunne få brugte årgang 2000+ Benzer, der havde kørt mindre end 100.000, for den nette sum af 2-3000€, så kunne er det altså begyndt at krible lidt i fingrene for at komme afsted. smiley

• #3   19. nov 2016 Kort svar nej kan du ikke. Da du skal have bopæl der før du kan indreg en bil.

• Fox
    Fox Tilmeldt:
    apr 2014

#4   19. nov 2016 #3
    Findes der nogen services der til lade mig indregistrere en bil igennem dem?
    Jeg ved at man kan købe tyske autocampere på tyske nummerplader, hvor firmaet så har din autocamper stående 100m over grænsen. Jeg skal jo, så at sige, kun bruge nummerpladerne indtil jeg når ned til Marokko.

• Fox
    Fox Tilmeldt:
    apr 2014

#6   19. nov 2016 #5
    Den redirecter mig til den tyske version af siden; windgroup.de.
    Skal jeg bare sende en mail via kontaktformularen på siden? I så fald - dansk eller engelsk? smiley

Anyways, tusinde tak for dit indput. Jeg lader lige tråden køre, i tilfælde af at der er andre der har nogle visdomsord.

• #7   19. nov 2016 Holder af når folk udtaler sig om noget de intet aner om

Det kan nemt lade sig gøre

http://www.imc-motorclub.dk/home.html

Angelika dernede kan også snakke dansk:)

• #8   19. nov 2016 Kan den tur ikke køres på de gule tyske 5 dags prøveplader. Evt to sæt smiley

• #9   19. nov 2016 Hvorfor tror du bilen er mere værd i Burkina Faso end i Tyskland ?

• #10   20. nov 2016 Jeg tænker bare - wft.. xD

Jeg havde nok taget et par ekstravagter i stedet smiley

Kommentér på:
Købe Bil på Tyske Nummerplader

Annonce