{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.046 visninger | Oprettet:

hvor køber jeg en brugt bil {{forumTopicSubject}}

Er der nogen herinde der kan anbefale en brugtvognsforhandler i Københavns området, som er til at stole på? Jeg skal ud og købe en bil til omkring 50.000 - 75.000 kroner, hvor jeg kan have et stort hundebur bagi. Så hvis jeg kan blive tippet om en god forhandler, der ikke er ude på at snyde én, så vil jeg være meget taknemmelig:-)
mvh. Louise

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ny vandlås håndvask 600 kr.
  • Udskiftning af gulvvarmestyring 2.300 kr.
  • Stikkontakt med dæmper 1.250 kr.
  • Fjerne + ny fuge ca 60cm 700 kr.
  • Afmonter kogeplade i køkken 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hvor køber jeg en brugt bil
  • #1   19. nov 2016 Alle forhandlere lever af at røvrende folk.. ellers var der da ikke forretning i det.. Jeg bliver da selv snydt med vilje.. Det er der ingen skam i.. Men en brugt bil i din prisklasse kan være to ting...

1 en pålidelig vogn med mange km endnu.

2 en møgspand fuld af overraskelser. smiley

• #2   19. nov 2016 hvis ellers du kender en der har forstand på biler som kan hjælpe dig, så får du altså noget mere bil for pengene ved at handle privat.

• #3   19. nov 2016 Du kan med fordel brugt både trustpilot, google anmeldelser og facebook til at søge efter anmeldelser når du har fundet en forhandler der har noget du synes er interessant. Hold specielt øje med de anmeldelser hvor folk har skulle have udbedret en fejl på garantien - det er her forhandlerne viser deres sande ansigt.

• #4   19. nov 2016 Www.kleit.dk

• #5   19. nov 2016 Utrolig hjælpsomme og flinke.

• rene L
    rene L Tilmeldt:
    dec 2013

Følgere: 6 Emner: 33 Svar: 2.412
    #6   19. nov 2016 find et emne som er til salg på en af div sider som den blå avis guloggratis eller bilbasen kør ud til en mekanikker med bilen få ham til at gå den igennem du får ingen garanti men en bil der kan være ca 30 % billigere og garantien hos en forhandler giver jeg ikke meget for de gør alt for at kunden bliver træt af at diskutere med dem og betaler selv hvis du er ligeglad med udseende kan jeg anbefale en toyota yaris verso grim som arvesynden men holdbar og køre godt og der er oceaner af plads men få den tjekket hos en mekanikker det er rigtig godt givet ud og mange steder tjekker de dem gratis for dig da de jo er int i nye kunder

• rene L
    rene L Tilmeldt:
    dec 2013

• #8   20. nov 2016 Kan anbefale at kigge Ford Mondeo stc 2,0 benzin,hvis pladsen er vigtig.Men prøv at finde en vogntype du går efter og så undersøger du ellers gennemsnits priser,typiske fejl.Så er du lidt bedre rustet til at finde en god en.

• rene L
    rene L Tilmeldt:
    dec 2013

#9   20. nov 2016 Jan b den ruster af h til så en til 80 kg den var rusten i døre paneler osv den er også dyr i grøn afgift og benzin men er fed at køre i

• #10   20. nov 2016 Start med et kig på Den Blå Avis og se, hvad du kan få i den prisklasse. Det er billigst at købe privat, da forhandlere skal yde garanti m.v. men der er dog ofte forhandlere der annoncerer på DBA.
    Prøv bilen og kig den grundigt efter: Svarer den til dine forventninger mht. størrelse, plads, brændstoføkonomi etc.
    Kører den som den skal? Bremser, styrer og trækker fint og uden mislyde?
    Ingen "sjove" lamper der indikerer fejl?
    Sidst men ikke mindst: Er den garanteret fri for restgæld? Du kan meget hurtigt være uden bil, hvis der er gæld i den, så få ALTID underskrift på,, at den er ubehæftet fra sælgers side.

Der er rift om kunderne, så de fleste vil gerne sikre sig, at kunderne vender tilbage. Men dermed ikke sagt, at man kan stole blindt på alt og alle. Jeg ville nok gå efter de større autoriserede værksteder, hvis ikke jeg ville købe privat.
    De små værksteder vil meget gerne sælge, men kan være svære at få fat i, hvis der er reklamationer. Jeg taler af erfaring.
    Da vi havde købt vores og opdagede at den "nye" udstødning var en hullet og rusten sag, ville jeg lige tage en snak med sælgeren om dette.
    Når han så mit nummer tog han ikke telefonen, eller også var det et barn der oplyste, at faderen var på sygehuset, hospitalet, lufthavnen, på vej til begravelse, ja, talrige "røverhistorier". Han kan være muggen på, at vi ikke handler der mere.

• #11   20. nov 2016 Rene l ,de to jeg har haft har kun haft overflade rust i bagklap,og meget lidt på udsatte steder.Har efterhånden set en del tyskere med noget mere alvorlig rust.Selvom de ligger højere i pris end en Mondeo .Men self skal man lede lidt efter en god bil i det prisleje .

Kommentér på:
hvor køber jeg en brugt bil

Annonce