{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.818 visninger | Oprettet:

Opel corsa 1.0 nødprogram {{forumTopicSubject}}

Hejsa gutter. Jeg har lige arvet en opel corsa 1.0 fra 2009. Den skal have skiftet en knastkæde nu her på opels reservedels reklamation, da den de skiftede sidst har kørt 25000km kun.
Selve bilen har kørt 181000 ialt. Skuffende den skal have skiftet kæde for anden gang nu.

Jeg køre selvfølgelig kun minimalt i den, men da den skulle fragtes 30 km hjem igår, begyndte motorlampe at lyse.
Den går meget ujævnt i tomgang og har ingen kræfter. Kan knap nok trække sig igangværende i første gear.

Nogle der har et godt bud på hvad det kan være
Er bestilt værkstedstid men de har først tid den 28.
kunne være rart at have et god kvalificeret bud med, da jeg ærlig talt har mistet alt tillid til dem når de skifter en kæde og den kun holder 25000 km.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Opel corsa 1.0 nødprogram
  • #2   20. nov 2016 Der bliver skam heller ikke kørt i den, den skulle bare hjem til mig elev at stå. Og jo er meningen jeg får falck til at smide den over på værkstedet da det er i Viby J og jeg bor i vestjylland. Har prøvet at Google mig til om falck stiller lånebil til rådighed men er vidst kun hvis man bruger deres værksteder.

• #3   20. nov 2016 Ring 41818647 og forklar helt præcis. Lyder præcis samme problem jeg har haft.

• #5   20. nov 2016 Få udlæst fejlkoder på den. Du kan få 527 gæt på hvad der er galt, men det kan meget vel være 527 forkerte gæt.
    OBD-stikket i og så skal den nok fortælle dig hvorfor den gør som den gør.
    De små fikse håndholdte computere kan købes for billige penge på f.eks. Den Blå Avis. De er udmærkede til at afsløre sådanne fejl.

• #7   20. nov 2016 Bare lige så der ingen tvivl er,jeg skal på ingen måde til selv at lave på den da der jo som sager en sag ved opel med den allerede. Jeg vil egentlig bare være på forkant med værkstedet og eventuelle regninger. Kunne jo tænkes det var noget relateret til den nuværende reklamation så eventuelle udgifter blev dækket. Men der kommer testet på i den kommende uge ved den lokale opel. Bilen bliver først fragtet til værkstedet i Århus sidst i den kommende uge

• #9   20. nov 2016 Tjek tændspone.

• #10   20. nov 2016 Vil også sige tændspolen er gået i stykker.

• #11   20. nov 2016 Jeg havde nøjeagtig samme problem med min Corsa D. Det var tændspone. Jeg har en tændspone til salg hvis det er det den fejler ;).

Kommentér på:
Opel corsa 1.0 nødprogram

Annonce