{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.712 visninger | Oprettet:

Charlotte J
Charlotte J
Tilmeldt:
20. nov 2016
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 2

Audi A4 {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen

Har et spørgsmål ang en Audi A4 2.0 180hk fra 2008 model 09, jeg har hørt de bruger olie og man ska pas på med det kædetræk. Men den kørte fantastisk og ik noget underligt ved den. Nogle som har dårlige erfaring med denne model??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Audi A4
  • #1   21. nov 2016 Som du selv skriver, er olieforbrug et stort problem på dem. Det kan også opstå, selv om den måske ikke bruger det nu.

    Nu kender jeg personligt til mindst 3 tilfælde, hvor det har været så slemt, at motoren har skullet gennemgå en større operation til +/- 40.000 kr. pga. det, så jeg ville holde mig fra sådan en model. Jeg ville ellers have haft en selv, men turde ikke og måtte derfor nøjes med den 2.0 TDI, jeg kører i nu.


  • #2   21. nov 2016 Har selv den omtalte model. Den blev lavet på kulance af Audi, og nu bruger den ikke én dråbe olie mere. Men tag en snak med forhandleren af den vogn du har test kørt.

  • #3   21. nov 2016 Ja, det er jo fint, hvis man finder en, hvor det er lavet på. Ellers ville jeg ikke satse på, at Audi af ren og skær venlighed vil ordne det gratis på en 8 år gammel bil. Så skal den i hvert fald være 100 % serviceret autoriseret, og man skal desuden være ret heldig. Ikke noget, jeg ville turde satse på i udgangspunktet smiley

    Det skal siges, at jeg også kender en, der IKKE kunne få noget betalt af Audi, og som derfor måtte betale ca. 40.000 kr. af egen lomme...


  • Charlotte J
    Charlotte J Tilmeldt:
    nov 2016

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 2
    #4   21. nov 2016 Super tak for hjælpen:)
    Alt service er overholdt på bilen og den køre helt fint så må vi se hvad der sker:)????


  • #5   22. nov 2016 Du burde lade være med at købe den. Det er min holdning smiley

Kommentér på:
Audi A4

Annonce