{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  GDI eller ikke GDI
  • #1   17. aug 2006 Kommer helt an på hvad du skal bruge bilen til. Små korte ture dur ikke for en GDI. Der kokser de til, og de skal helst have lidt tæv engang imellem (bare rolig, de kan holde til det).

    GDI er ikke noget lort, det er faktisk ret godt, se bare VW, de kører jo også med det. Det er vores brændstof der stinker. I Japan kører de for det første med oktan 100 (eller mere, kan ikke huske det), og så er deres brændstof svovlfrit. Det er svovlet der får GDIén til at kokse til, VW har også haft deres problemer med FSI..


  • #2   17. aug 2006 ja okay.. hvor tit skal man rense manifolden.... læste at den tit skulle på værksted for at blive renses.

  • #3   17. aug 2006 Det skal ikke renses hvis du kører lange ture, men hvis du kun lige skal ned til bageren, så er den alm. 1.8 16Vér bedre.

    Jeg ville uden tvivl vælge den normale 1.8ér, men det er så også fordi den er nemmest at "pille" ved smiley


  • #4   17. aug 2006 okay.. jeg følger jeres råd.. tak.. 1,8 gls here i come smiley


  • #5   19. aug 2006 og vis de luftspjæld soder til så koster et nyt 6000 kr har lige skiftet et på en gdi

Kommentér på:
GDI eller ikke GDI

Annonce