{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
765 visninger | Oprettet:

Min 525 E34 Hva Mangler der? {{forumTopicSubject}}

Hey Hey BG Brugere..

Har jo fået mig en dejlig flyder af en bimmer smiley
Har haft nogen projektor i gang...

--- Men hva mangler den for at være der.. Ønsker ikke vilde skørtesæt og lign. synes den er fed nok uden den voldgejles.

Men i kan se billederne hvis i gidder og komme med en kommentar..

Ting der er i fuld gang..:
Mangler at få monteret min Manifold, der er blevet poleret lige så godt som ventildækslet..
Derud over ryger alle Slangerne ud , og skiftet med nye sorte eller blå silikoneslanger.. Ved godt det ikke er turbo på bilen men pynter.. Derudover kommer der en tårnstiver jeg venter på..

Derud over, er der en lædder kabine på vej.. Er næsten 100 på handlen er gået igennem..

Har fået købt Angel Eyes og Krystal sideblink foran, samt Krystal Tågelygter. Carbon BMW Mærker for og bag. Samt sidst men ikke mindst Crom Håndtag greb hele vejen rundt

Skal ud på onsdag og få tonet ruderne i bilen.

Og Håber at finde nogen andre Alubabser....

Men ud over alt alt det der, jeg har gang i .... Er der så noget i bare synes der mangler...

Sikke en Lang smøre...
-- Forsat God Weekend BG Brugere smiley

Quakermire

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle et skab 700 kr.
  • Klippet buskas ned 1.500 kr.
  • Montere kattelem og lave hul 1.500 kr.
  • Sætte køkkenlåge fast igen 750 kr.
  • Udskiftning af termostater på 3 radiatorer 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Min 525 E34 Hva Mangler der?
  • #1   18. aug 2006 Syntes du skal holde den som den er nu.....i mine øjne er en E34'er rigtig fed bare i sig selv.....men det pynter da med de andre forlygter samt blinklys som du har invistreret i smiley

• #2   18. aug 2006 J-Man .. Tak for de fine ord. ja synes egentlig også den er næsten som den skal være...

Thomas: Ja spoilen sidder på smiley Hehe skal lige have taget nogen billeder af lygterne monteret osv.. Men ja fælge og så udstødning smiley hehe så skulle den være der smiley
    Har forresten heller ikke taget billed af min "Undskyld" rørhale jeg har fået hjem.. Ved godt folk herinde ofte hader dem... Men har fundet en org.AC Schnitzer Lidt oval rørhale der lige passer ind over smiley Har hørt rygter om de skulle koste over 1000kr fra NY smiley Men den er der også.. Det så helt tosset ud, men sådan 2 gamle Sugerør ud bag i, til den sprøde røv den har smiley

Quakermire

• #3   18. aug 2006 nope du skal købe eisenmann udstødning hos schmiedmann, klaaaart den fedeste lyd, stikker scorpion til hver en tid, se om du ikke kan frem luske en e39 spoiler kant og få den tilpasset og så skulle du få dine håndtag indfarvet istedet for, det vil give klart det fedeste look, der er lidt for meget pizza koger over krom grebne..

• #4   18. aug 2006 Måske lige få listerne på siden samt på kofangeren til maler og få dem indfarvet men ellers sidder den vist lige i øjet.

M.

• #5   18. aug 2006 Carbon bagklap kunne se godt ud ..

• #6   18. aug 2006 Du mangler En m5 læderstue, Xenon i nær og tågelys, Toned ruder personligt ville jeg vælge nogen andre fælge med stor kant... Man kan få nogen fede LED baglygter til en E34 http://www.schmiedmann.com/ProductPictures/image_11169_big.jpg
    Men det en fed slæde sådan en E34 smiley held og lykke med den

• #7   18. aug 2006 Dammmn i kan sq godt herinde smiley
    Ja indfarve alle lister kunne sq nok pynte.. og når ruderne bliver tonet med hjælper det også..
    M5 Kabinen er et MUST... Hmm Er ikke meget for de LED baglygter.. Men valgte istedet de Facelift baglygter jeg har monteret allerede..
    Og det med anden udstødning.. ville sq være fedt at finde en, som måske ville af med en.. De koster sq en halv arm fra ny smiley

Quakermire

• #8   18. aug 2006 Det et must og havde den ovale potte fra ac schinder eller hvad de nu hedder... Den som ligner en hartmann udst

• #9   18. aug 2006 Jeps fik lige smidt et billed af den smiley

http://www.bilgalleri.dk/uploads_large/504238.jpg

Kommentér på:
Min 525 E34 Hva Mangler der?

Annonce