Lægge bagsæderne ned - VW Passat CC 2009 {{forumTopicSubject}}
Aloha boys..
Jeg må krybe til korset og indrømme at jeg simpelthen ikke fatter hvordan jeg lægger bagsæderne ned i min bil.
Det jeg kan læse mig frem til i instruktions bogen, det er ikke sådan det ser ud i virkeligheden i bilen.
Bogen viser at jeg "bare" skulle kunne trække i et håndtag (Som jo egentlig er meget standard i mange biler) og derefter vippe sæderne frem. Jeg har ikke disse håndtag i hver side (Se vedhæftet billede)
Så har jeg søgt google tom, men jeg kan kunne finde info samt video'er af modeller som er fra 2012 og frem, disse modeller har et håndtag i bagagerummet man bare trækker i, så ryger sæderne ned, men disse håndtag i bagagerummet har jeg heller ikke.
Det ENESTE jeg har, det er lige bagved nakkestøtterne, der sidder en lille metal ting i hver side, de har ingen funktion, for der sket ikke en dyt når man hiver dem op, hvilket jeg kan godt forstå, for der er ingen "modstand" eller hvad man nu kan sige, i dem. De er bare helt slappe, men hvis de nu ikke er til at hive sæderne ned, så aner jeg ikke hvad de bruges til?
Derfor søger jeg lidt nogen som har kendskab til CC modellen fra 2009 der kan fortælle OM det virkelig kan passe at man ikke kan ligge sæderne i den årgang?
De bedste hilsner
apr 2013
Følger: 4 Følgere: 13 Emner: 63 Svar: 12.873
jan 2007
Følger: 258 Følgere: 204 Biler: 29 Emner: 267 Svar: 9.024
feb 2013
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 4 Svar: 7
apr 2013
Følger: 4 Følgere: 13 Emner: 63 Svar: 12.873
okt 2012
Følger: 66 Følgere: 19 Biler: 2 Emner: 30 Svar: 913
jul 2012