{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Kommentarer på:  Golf 2
  • #1   13. dec 2016 Om den blir for varm ved jeg ik, men lyder rigtigt nok.

    Ellers har jeg en original intercooler du kan købe? mangler dog det ene trykrør smiley


  • #3   13. dec 2016 haft mange golf2er td og gtder har altid sat intercooler på tder nu når jeg skruget den og justeret den op i lade tryk plus jeg skiftet toppakningen til en stål fra hks eller hvad nu firmaet hed da det er en svaghed toppakningen vis den er hævet meget i ladetrykket og skruget op for mængden af diesel så vi kan kalde den diesel mængde skruge så gik den også godt af en 1.6 ))) men har nu prøve at gøre det uden intercooler og det blev den ikke mere varm af

  • #4   14. dec 2016 Min havde ingen intercooler og jeg oplevede IKKE at den blev for varm! smiley
    når den fik pedal i længere tid, så jo, men kun på motorvejen når jeg sku se om jeg ku følge med de store biler smiley


  • #5   14. dec 2016 Jeg gjorde det ved min 2'er og havde efterfølgende problemer med hvis den blev kørt lidt hårdt så blev den lidt for varm men fik så en intercooler i og så kørte den sku fint igen så anbefaler du får en i smiley

Kommentér på:
Golf 2

Annonce