{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.055 visninger | Oprettet:

hjælp - hvilken spartel skal jeg bruge?? {{forumTopicSubject}}

har fået mig en gammel møgspand som der skal laves rust på. tanken er at fyre noget glasfiber på metallet også påføre noget spartel. men er usikker hvilket spartel jeg skal bruge? glasfiber spartel eller polyester spartel, og hvad er forskellen. - eller måske noget helt tredje?
hvad siger i?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hjælp - hvilken spartel skal jeg bruge??
  • #1   21. dec 2016 Hvis du ikke engang laver det ordenligt, så kan du sgu lige så godt bruge den billige leverpostej fra fakta som spartel....
    Svejs plade i, og så på med et tyndt lag polyester spartel.

• #2   21. dec 2016 hør her. bilen er ikke tiden værd og desuden har jeg ikke en svejser. Den skal bare trille igennem syn og ud igen med et godkendt stempel.

håber stadig på et svar fra nogen af jer andre.

• #3   21. dec 2016 alt efter hvor hullerne er,
    er det ikke alle steder, det er lovligt bare og spartle huller til,

og alt efter, hvor store huller, er det ikke alle huller, der kan lukkes, kun med spartel,

men for og vende til det oprindelig spørgsmål,

så kan man lukke mindre huller med glas fiber spartel, jeg trykker lige en lille bule, så der er plads til lidt mere spartel, også fylde godt med spartel gennem hullet, så ser kommer noget til at holde det på plads,

Dette er så abeselut, ikke den korekte metode, men kan bruges,
    hvis det, er det man vil.

• rene L
    rene L Tilmeldt:
    dec 2013

Følgere: 6 Emner: 33 Svar: 2.412
    #4   21. dec 2016 glasfiber spartel til at lukke hullerne med jo bedre du renser af jo bedre når hullerne er lukket og det overskydende er slebet af efter spartler du med plastik sliber og maler

• #5   21. dec 2016 brug jernspartel det altid godt til evt huller og lignende ved skærme og det og så poliesterspartel(fin spartel ) til sidst

• #6   21. dec 2016 Gaffatape..så er den skid slået..

• #7   22. dec 2016 gaffatapen går ikke til syn,
    da der stadig hiæ være skarpekanter bag tapen smiley

• #8   22. dec 2016 Glæd dig til at synsmanden begynder at banke med hammeren på spartlen...

• #9   22. dec 2016 det forhåbentlig ikke i bunden/vangeren du vil spartle den for det skal syns manden nok få banket hul i )) men vis det er skærm dør sådan noget kan man godt bruge det men døjer med at forstå man vil da det ingen tid tager for at skære rusten væk og svejse nyt jern i og så spartle det lidt med fin spartel bag efter det ikke nogen stor opgave

Kommentér på:
hjælp - hvilken spartel skal jeg bruge??

Annonce