{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
804 visninger | Oprettet:

1,9 TDI renoveret turbo {{forumTopicSubject}}

Godaften alle sammen

Jeg står og skal bruge en ny turbo til min Passat 1,9 TDI AJM 115 HK. Det er jo ved at være en ældre svend sådan en, så jeg gider ikke at smide 6000 efter en ny original.
Jeg har derfor ledt lidt rundt, og fundet ud af, at der er rigtig mange steder man kan købe en original renoveret garrett for omkring 2000. Men holder de nogenlunde, og er der nogle steder der er bedre at købe end andre? Jeg forventer ikke den kører 200k, men jeg orker heller ikke at skulle skifte den igen om et halvt år.

Håber i har nogle erfaringer i vil dele ud af

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  1,9 TDI renoveret turbo
  • #1   29. dec 2016 kommer måske an på hvilke der laver dem.?
    men jeg har skiftet på 2 forskellige biler Toyota og golf(chippet) begge diesel, fra samme firma i UK, og de køre bare der ud af.

så det er helt klart det jeg vælger.

• #2   29. dec 2016 Hvor bor du henne af ? ved godt der står Sjælland men det ikke altid det stemmer for jeg plejer at få lavet mine turboer i Nørresundby

• #3   29. dec 2016 Casper, kan du huske hvilket firma du købte dem fra?

Freeway jeg bor i Nordsjælland. Og jeg bruger bil dagligt, så jeg skal helst have en turbo jeg kan bolte direkte på, og ikke skal vente på bliver renoveret

• #5   29. dec 2016 har en turbo til at lægge der er som ny I vinger lejer til 1000kr men det hjælper jo ikke når du bor så langt væk ))

Kommentér på:
1,9 TDI renoveret turbo

Annonce