{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.089 visninger | Oprettet:

Bmw E46 bagskærme. {{forumTopicSubject}}

Jeg står og skal til at ha' lakeret min e46 coupé.
Er der nogen som kan fortælle mig om bagskærmene er bredere på en e46 m3, så man eventuelt bare kunne købe bagskærme til en m3 og svejse i. Eller et sted som sælger bredere skærme til at bygge i eller et eller andet?

- Mathias

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bmw E46 bagskærme.
  • #1   29. dec 2016 Bagskærmene er bredere på eb M3. Du kan købe de originale skærmkanter og tilpasse det.. Men hvis du ikke selv kan lave det, så forvent en 15-20000 Kr. bare for montering og indkøb af skærmene. Dertil kommer det ekstra spartel og slibe arbejde for din maler der også lige skruer prisen på lakeringen op..:)

• #2   30. dec 2016 jeg vil anbefale dig at rulle dem istedet hos en nørd der roder med det tit og ikke kun har prøvet det , du for et flot resultat for igen penge i forhold til m3 stumper og tilpasning

• #3   30. dec 2016 Min kammerart er auto lakere så det er ikke det store problem.Jeg synes bare at jeg har set så mange eksempler på rulning hvor det ikke har været godt.. hvor man ligesom kun får den nederste del til at bukke ud.. jeg ville gerne ha' mine skærme en del ud.

• #4   30. dec 2016 Du skal ikke rulle skærme på sådan en bil.. Enten skal de blive som de er, eller også bygger man ud.. Hvis de er rustne i forvejen, så forstår jeg - ellers hold dem som de er.. Det er ikke en M3 ligemeget hvad..:)

• #5   2. jan 2017 Det er nu ikke for at få den til at ligne en m3. :') - synes bare det ser overdrevet godt ud med bredde skærme, men ville også klart foretrække at bygge dem ud, det bliver måske bare en dyr process.. især hvis jeg ikke kan købe nogle færdige til at få Svejst i..

• #6   2. jan 2017 Hvis du virkelig har mod på et projekt så søg lige på "BMW E46 Flossmann Kit".. Det er så vild en ombygning..

• #7   6. jan 2017 Det er helt sikkert sådan noget der jeg er ude i, med at bygge nogle "M" skørter ud så det passer til. smiley

Kommentér på:
Bmw E46 bagskærme.

Annonce