{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.954 visninger | Oprettet:

Steering column lock defective - Passat cc 2009 {{forumTopicSubject}}

Hej gutter!
Jeg har en passat cc fra 09 som laver den her fejl.
Steering column lock defective
Når fejlen dukker op kan jeg ikke starte eller noget somhelst... Den vil ingengang rulle ruderne op, så sidst stod den ude med åbne vinduer og det regnede direkte ind i bilen. Er ved og være godt træt af det problem...
Når jeg så lader mit batteri fuldt op kan jeg køre en tur og fejlen forsvinder, det skal lige siges at batteriet er en måned gammelt og den kan dræne det på under 1 uge? Også er det forfra med de fejl der....
Nogen derved hvad jeg kan gøre? Har haft den oppe hos vw nu 3 gange og de siger der ikke er nogen fejl på den når den kommer i deres computer ....

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Steering column lock defective - Passat cc 2009
  • #1   30. dec 2016 Lyder til du har en generator der ikke lader som den skal eller ikke giver nok ampære har din mekaniker målt det ud

• #2   30. dec 2016 Hej, som jeg høre det, kan det være 2 forskellige ting.

1. Det med at den aflader KAN skyldtes hvis du har sat en anden, nyere navigationen på bilen.

2. Det med at den melder fejl på ratstammen KAN skyldtes den elektronisk boks der sidder under rattet, eller den relæ som styre den her boks. Jeg kam desværre ikke huske hvad den boks hedder, men det er en kendt fejl på de her Passat 3C/CC fra årgang 06-10.

Havde lignede fejl på min gamle 3C'er og der gjorde den også at jeg til tider ikke kunne starte bilen for tilsodet helt at gå til. Jeg havde så inden undersøgt det på nettet og vidste had der skulle skiftes. Efter de gjorde det hos VW kunne de fortælle at det var selve relæet som gjorde at den boks til tider lavede fejl for til sidst at brænde af.

Held og lykke med fejl søgningen og husk at give en tilbagemeldning når du har fundet fejlen således at vi andre kan lære af dine erfaringer.

• #4   1. jan 2017 Er der en anden radio/navigation i? Det kan godt være en styreenhed der ikke falder til ro efter de ca. 6-8 min de stadig er "vågne" efter du har taget nøglen ud. hvis du har en computer der kan vise dig spænding og ampere, så sæt amperetangen omkring + polen på batteriet, så skulle den gerne falde ned omkring 0.06 efter 8 min. Folk herinde må lige rette mig, hvis jeg tager fejl..

• #5   2. jan 2017 Opdatering
    Ladet bilen op igår til så der den var helt i top på batteriet. Men idag var den nede på halv igen. Og nej det er standart 2din navigation der sidder i. Der er ikke skiftet noget. Så mon ikke det er generatoren der ikke kan levere mere? Batteriet burde da ikke været dødt efter 1 år?

Kommentér på:
Steering column lock defective - Passat cc 2009

Annonce