{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.522 visninger | Oprettet:

Prisvurdering: Audi TT 225 Quattro 1999 {{forumTopicSubject}}

Jeg har sat min Audi TT 225 Quattro 1999 til salg for 115.000 kroner, men er i tvivl om det er for billigt? Flere har allerede henvendt sig til den pris.

Den har kørt 166.000 km og købte den hos Lars Hein i 2015, hvor den havde kørt 138.000 km. 10 år før det havde den stået det meste af tiden i garagen af en ældre mand, der har arbejdet på et oliebordplatform. Den har fået nye frontrude, tandrem og vandpumpe, da jeg købte den. Imens jeg har haft den har den i 2016 fået skiftet kompressoren til klimaanlægget, nye skiver og bremser foran. Aldrig været skadet og lakken står utrolig godt. Ingen ridser, rust og tegn på bobler. Kun nogle meget få små stenslag på forkofangeren. Interiøret indvendig ser ud som ny og der er ingen revner eller huller i selve læderet.

Jeg så bare en magen til min her til salg på bilbasen til 143.000 kr.. Samme årgang, motor, km antal og udstyr. Min har bare fartpilot mere som ekstra udstyr og sort kabine/læder, som efter min mening er mere eftertragtet end en grå kabine/læder. Hans bil følger der selvfølgelig lidt garanti med og federe fælger.

http://www.bilbasen.dk/brugt/bil/audi/tt/18-t-225-coup-quattro-2d/2504858

Billeder kan ses her af min:
http://www.vagcars.dk/phpbb/viewtopic.php?f=61&t=128011

Specs:
Bilfabrikant: Audi
Model: TT 225HK Quattro
Første indreg. (modelår): 1999
Drivmiddel: Benzin
Km: 166.000
Har bilen været skadet: Nej
Sidst synet: Juli/2015
Service ok: Ja
Fælge: 19" A8 fælge m. sommerdæk
Fælge: 17" A8 fælge m. vinterdæk
Klima/Aircondition: Klimaanlæg
Fartpilot: Ja
Tågelygter: Ja
Indtræk: Sort læderkabine
El-ruder: Ja


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Prisvurdering: Audi TT 225 Quattro 1999
  • #1   3. jan 2017 Du har vel sat den til hvad du syntes den er værd ? smiley

  • #2   3. jan 2017 Det lyder som en fornuftig pris..

  • #3   3. jan 2017 Tjener en frisør så mange penge?? smiley

  • #4   3. jan 2017 I see what you did there! smiley

  • #5   4. jan 2017 Så du sammenligner din bil med en som står hos en forhandler som kan yde lån og garanti ??

    Hvis din pris er SÅ lav, så havde du jo ikke nået at skrive det her indlæg, så havde nogle af de henvendelser du har fået udmøntet i at MINDST en køber havde stået med de penge i hånden og købt bilen af dig på stedet.. men det er jo ikke sket endnu, så hvorfor tror du at den er for billig ?


  • #6   4. jan 2017 Jeg ved ikke så meget om biler. Derfor jeg spørger til råds. Synes bare min lød billig i forhold til forhandleren. Flere har også allerede henvendt sig og en kommer og kigger på den i næste weekend. Jeg vil heller ikke have købt en bil på stedet før jeg havde set og prøvet den.

  • #7   4. jan 2017 Nej, men det jeg mente var at hvis den var FOR billig, så havde der helt sikkert stået en med pengene i hånden samme dag og slået til... jeg har oplevet biler blive solgt i løbet af 1 dag hvis prisen har været den rigtige, simpelthen fordi man ikke tør vente på at en anden kommer i forkøbet..

    og det kan da godt være at du kan få 5000kr mere for den hvis du venter 6 måneder, men er det det værd ifht at betale afgift og forsikring af bilen


  • #8   4. jan 2017 Nej, du har sikkert ret. Også en af grundene til at jeg sælger den er grøn ejerafgiften og forsikring er for høj tilsammen. Den bliver selvfølgelig solgt til 115.000 kr. hvis ham der kommer forbi vil have den smiley

  • #9   4. jan 2017 Nu har jeg kikket lidt på de audi tt igennem et stykke tid og de svinger faktisk en del i pris syns det en ok pris du har på din har både kikket på 180hk og 225 hk mener jeg de har og prisen svinger meget har set dem fra 80 til 150 næsten og ville aldrig selv give 150 for for sådan en bil det jo en ældre sag nu

Kommentér på:
Prisvurdering: Audi TT 225 Quattro 1999

Annonce