{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
11.811 visninger | Oprettet:

hvilke bilvask har microfiber IKKE nylon? {{forumTopicSubject}}

Hej, ved godt det nok er lidt mærkeligt emne, men det handler om jeg har en sprit ny hvid bil som bliver hurtigt beskidt, og med så isne koldt vejr er det ikke lysten der driver en til at vaske bil smiley Så jeg ville i vaskehal. men ved de gamle nylon børster er dem der ridser lakken, så ville høre om nogen ved hvilke tanke/vaskehaller der kører med Microfiber børster? på forhånd tak..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hvilke bilvask har microfiber IKKE nylon?
  • #1   4. jan 2017 Circle K bruger lamelbørster i deres nye maskiner - Du kan prøve at se om din nærmeste har en nyere vaskehal smiley

De ridser heller ikke..

• #3   4. jan 2017 Der er ingen vaskehaller som bruger mikrofiber-børster (så vidt jeg ved). De fleste af OK's vaskehaller har skumgummi-børster, og det fungerer okay synes jeg.

• #4   4. jan 2017 Alt vask ridser lakken,fidusen er at finde den metode der ridser mindst .Kan godt være selve børstedelen ikke ridser så meget i en vaskehal,men alt det møg som forvasken ikke fjerner,det bliver kørt rundt på lakken og det ridser ;-( Meget grundig forvask med sæbe og højtryksspuler er bedst ,men ja det er lidt besværligt når det er koldt at vaske bilen selv .;-(

• #6   4. jan 2017 brug gør det selv vask uden børster og kun højtryksrenser.
    giv din bil en kærlig hånd med voks nu den er ny. så er det nemt bare at spule af, uden at børsterne skal på og ødelægger det hele. for microfiber laver også ridser hvis ikke sandkorn og skidt er væk først.

• #7   4. jan 2017 ja gider helst heller ikke ridser, men har ikke mulighed for selv at vaske osv dog vasker jeg i hånden hvis muligheden byder sig. og helt ærlig en bil er en brugsgenstand og ridser og skrammer er total uundgåelige uanset hvad.
    jeg kører mine bil i vaskehal en gang om ugen.
    når jeg engang får min for sjov bil på dk plader skal jeg ha fundet ud af en måde/sted hvor jeg kan vaske den i hånden, for den kommer ikke i vaskehal uanset hvad

Kommentér på:
hvilke bilvask har microfiber IKKE nylon?

Annonce