{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.197 visninger | Oprettet:

Mads C
Mads C
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 9

Bmw 1 serie 2012 {{forumTopicSubject}}

Hej alle, går og overvejer at købe en bmw 1 serie, aut. Fra 2012 og frem. Altså den 2 nyste model.

Men vil lige forhøre mig hvad pris mæssigt vi snakker vedligehold og service mæssigt vi ligger i sådan Ca.

Er vi i den dyre ende som audi eller billigere som mercedes ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bmw 1 serie 2012
  • John K
    John K Tilmeldt:
    nov 2015

Følger: 1 Emner: 6 Svar: 69
    #1   10. jan 2017 Du skrev jo ikke hvilken motor? km stand.

• Mads C
    Mads C Tilmeldt:
    sep 2016

#2   10. jan 2017 Mindre fejl 116d 118d eller 120d, nok en af de 3. Og det bliver en der har kørt Ca 70-80K så det er priser der fra smiley

• #3   10. jan 2017 De koster ikke alverden i service. Svinghjul er ikke ret gode i dem. Kan komme fra den ene dag til den anden men tænk ved det når du køber den at der ingen lyde er derfra.

Vælg en 116d og få den chiptunet, billigste måde at få en bil med overskud.
    Det er samme 4 cylindret 2,0 motor i 116-118-120 smiley

• Mads C
    Mads C Tilmeldt:
    sep 2016

#5   10. jan 2017 Okay har kiggede på
    Mercedes a klasse aut
    BMW 1serie aut
    Nissan qashqai manuel ( alt i udstyr der for manuel, pris mæssigt )

Andre bud på nogle fornuftige biler, tænker omkring de 200k plus minus, må gerne være papegøje plader og gerne Max 70K på tælleren smiley
    Den skal bruges som pendler bio til 50K om året

• Mads C
    Mads C Tilmeldt:
    sep 2016

#7   10. jan 2017 Søren kan du huske hvad gennemsnit prisen var for servie ??
    Og i forhold til service af aut gear ?

Kunne sagtens bruge dem i Herning, det er kun en lille kære tur nemlig

• #8   10. jan 2017 Hvis den er fra 2015 og frem er 116d kun en 1.5 3 cyl så ikke samme motor som de andre.

• #9   10. jan 2017 Hvor meget mere en 200000 kan du ligge for hvis ikk du ligger mere end det for du ikk ret meget lækkert udstyr i en 1serie.
    Men priserne er ok ikk slemt men heller ikk i den billige enden

• #10   10. jan 2017 Mht. service ved Arne Poulsen i Herning, så har jeg selv brugt dem i en årrække, MEN er gået væk fra dem. Det er ganske rigtigt at de er dygtige, men 2 gange i træk lavede de meget mere på min bil end aftalt - det kan jeg ikke leve med.
    Så hvis du vil bruge dem, så hold dem i "kort snor".

• Mads C
    Mads C Tilmeldt:
    sep 2016

#11   10. jan 2017 Okay godt afvide!

Ja i forhold til pris osv, så et det også der for jeg kigger efter alternative biler, fordi det bliver en list skrabet bmw eller mercedes !
    Havde fundet en rimelig ny nissan qashqai kørt 40K havde alt i udstyr dog manuel til 185K

• #12   10. jan 2017 Så hellere en skrabet BMW.

• #13   10. jan 2017 Tag modellen ældre men en masse udstyr eller gå op i km ca til 150000

• John K
    John K Tilmeldt:
    nov 2015

#14   10. jan 2017 120d aut er en god valg, men pas på taktkæden i N47 motor

• #16   10. jan 2017 Ud og prøv en, de kører rigtig godt, og billige at vedligeholde.
    Glem Qashqai.

• #18   10. jan 2017 Som jeg også skrev så har jeg brugt dem i flere år - og været meget tilfreds, både med priser og det udførte arbejde. Men de sidste 2 gange lavede de ekstra reparationer/udskiftninger i forhold til det aftalte for henholdsvis 3.000,- og 5.000,-
    Men det er rigtigt at de har et godt ry og at folk kommer til dem langvejs fra, og jeg er også rigtigt træt af mine oplevelser med dem, men har været i dialog med dem om det.

• Mads C
    Mads C Tilmeldt:
    sep 2016

#19   10. jan 2017 Helt okay søren, men olie og filter skifte lyder ikke slemt så !

Vil ikke gå model ældre da den ikke siger mig personligt noget ! Kan ikke gå højere op i km da jeg som sagt selv vil banke 50-60K af om året, det løber simpelthen for hurtigt så !

Har prøvet både nissan og bmw køre begge skide godt, kan dog ikke finde havde og hale i med udstyr hvad der vil være bedst !

Et must er telefon opkobling.
    Fartpilot

Alt andet er jo kun godt, men kan ikke finde ud af om bmw bliver for kedelig så, den har godt nok aut gear som køre lækkert, og den er køn !

• #20   10. jan 2017 Hvis du er lige glad med det lækre udstyr. Tlf og multi funktion og klima og sædevarme er std. Så den er jo lidt udstyret. Og det er den der køre bedst af dem du nævner. Syns jeg . F20 køre bare virkelig lækkert og er klart sjovest

• #21   10. jan 2017 #15: Det anbefales at gearolien må køre 120.000 km, men det er nok forskelligt fra værksted til værksted da det jo er "livstids smurt".

• Mads C
    Mads C Tilmeldt:
    sep 2016

#23   10. jan 2017 Udstyr er jo altid sjovt, men økonomien skal også hænge sammen !

Var ude og prøve nissan det er den nye model. Manuel gear, fartpilot, navi, selv pakering, led lys for og bag, 19" alu. Key less osv osv. Den kørte sq meget godt følt mig under holdt af alt det udstyr !

Bmw køre fucking godt og sær med deres aut gear elsker det !
    Men almindelige lygter, Ingen navi.

Syntes godt nok det er svært !
    Så skulle man tage bmw med manuel så kan du få navi og led lys i samme pris klasse.
    Men bmw skal næsten jo være med aut gear, andet ser sjovt ud

• John K
    John K Tilmeldt:
    nov 2015

#24   10. jan 2017 must have i bmw : aut gear, navi, xenon, sports sæder ( læder hvis muligt) , pdc, hifi højtallee pakke.

• #25   10. jan 2017 Bare vær Obs på taktkæden. De går til på mange af dem

• #26   10. jan 2017 vær også lige OBS på at 116d fåes med 2 motorer. Den traditionelle neddroslede 2.0 og så den der hedder 1.6 ed. 1.6ed må ikke få anhængertræk på.

Kommentér på:
Bmw 1 serie 2012

Annonce