{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.130 visninger | Oprettet:

VW polo 6n 1.6 8v konstant utæt kølervæske {{forumTopicSubject}}

Hej, min kærestes bil er konstant utæt fra køleren. et halvt år siden var det ved pumpen, den blev så skiftet sammen med tandrem. nu står jeg bare med en bil der smider godt en 0.7 liter på 2 dage. Og selvom utætheden er relativ voldsom, kan jeg ikke sådan lige se utætheden. så ville køre den i garage nu og prøve at finde den utæthed. Så ville høre om nogle herinde havde et trick for at finde den utæthed? skal den være kold eller varm for at få bedste muligheder? og er der steder der er vigtig at fokusere på, med denne model? på forhånd tak. smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  VW polo 6n 1.6 8v konstant utæt kølervæske
  • Kim P
    Kim P Tilmeldt:
    sep 2016

Følgere: 2 Svar: 711
    #1   14. jan 2017 Og du har tjekket, at det ikke gemmer sig i olien eller ryger ud af udstødningen.
    Men med hensyn til, at finde utæt. Om den skal være kold eller varm, kan vi ikke vurdere, da utæthed kan opstå ved kold, og forsvinde, når den bliver varm og omvendt.

• #2   14. jan 2017 Hvordan tjekker jeg bedst muligt det første du nævnte?

• Kim P
    Kim P Tilmeldt:
    sep 2016

Følgere: 2 Svar: 711
    #3   14. jan 2017 Ser hvordan olien ser ud, og om der er olie i kølervæsken.
    Hvis det går i udstødningen kan det være lidt svært, at vurdere. Men tjek om der kommer væske ud af udstødningen, og om lyder til at gå ordentlig.

• #4   14. jan 2017 tjek det rør der sidder bag på motoren , det har det med at ruste , det sidder i forlængelse af vandpumpen

• #5   14. jan 2017 Altså et jernrør? kan jeg se det oppefra? kan ikke lige finde det

• #7   14. jan 2017 Det kommer bagfra motoren, på venstre side. ligesom det bliver presset ud ved en samling er dog ikke sikker. kan hverken se noget oppe eller nede fra. nogen der kan sige hvad det er ?

• Finn J
    Finn J Tilmeldt:
    jul 2014

Følgere: 14 Svar: 2.877
    #8   14. jan 2017 kør på værksted og bed dem trykprøve kølesystem, så kan de fortælle hvor den er utæt ...

• #9   14. jan 2017 hvis der er en bundplade på sådan en, så afmonter den og læg et stykke pap under bilen og tag så et kig hvor på pappet den er våd, så har du en ide om hvor det kommer fra.. Hvis den selvfølgelig drypper. du kan selvf ikke se på pappet, hvis den drikker vandet.

• #10   15. jan 2017 Kan det være en toppakning?. Nu hvor du siger du ikke kan finde noget ved slangerne.

• #11   15. jan 2017 Tror jeg ikke, har prøvet at åbne beholderen med tændt motor. hvis pakningen var gået, burde der gerne stå en stråle med vand og masser af bobler. Men har fundet utæthed bag på motor, og det ligner noget ved en samling. kan bare ikke se noget, så det bliver med teleskop kamera om lidt.

Kommentér på:
VW polo 6n 1.6 8v konstant utæt kølervæske

Annonce