315 visninger
|
Oprettet:
spørgsmål til jer omkring sæby {{forumTopicSubject}}
hej er der nogen af jer der kender en i sæby omkreds, der har en opel corsa med oz alufælge tror jeg nok det er, lidt skamferet på højre eller venstre forskærm, den er rød ???????????
jan 2006
Følger: 57 Følgere: 56 Biler: 1 Emner: 127 Svar: 818
dec 2003
Følger: 36 Følgere: 30 Biler: 3 Emner: 294 Svar: 1.994
og til jer andre historien er.
jeg fik fri fra arbejde kl 23.45 og har et par kollegaer med i bilen vi skal så lige op på en tank efter noget , hvor ham i den røde opel corsa holder,da han køre laver han hjulspin væk derfra det er da ok, så kommer han tilbage og holder og venter på vi køre ,jeg kan se han er ude på et eller andet ,så køre han ned til rundkøslen ved tanken og holder midt i det hele og venter på os, så følger han efter os i lang tid hvor han virkelig køre som en idiot, slingere helt vildt på køre banen bremser hårdt op , køre helt op i røven på en.
første gang jeg stopper bilen skynder han sig og køre væk, vi køre så vidre igen for at komme hjem, så kommer han igen og begynder på det samme idiotiske kørsel, til sidst blokkere jeg bremserne og skynder mig over til ham men han når at køre væk,heldigt for ham.
er det mig der er galt på den eller var i også blevet gal over sådan noget.?
beklager skrivefejl og mangel på komma og punktum
dec 2003
sep 2005
Følger: 46 Følgere: 60 Biler: 12 Emner: 379 Svar: 2.863
jun 2005
Følger: 46 Følgere: 43 Biler: 2 Emner: 40 Svar: 2.017
jeg var også gået helt kold over det. så bare glæd dig til du møder ham igen. så kan han få med rat låsen.
dec 2003
ja man savnede helt volvoen den kunne have givet et lille skub
spørgsmål til jer omkring sæby