{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  spørgsmål til jer omkring sæby
  • #1   24. aug 2006 Nu er det ikke fordi der mangler Sæby'er i dette land...er det sjælland og øerne, eller jylland?

• #2   24. aug 2006 hvis der er nogen af jer der kender ham der ejer den kan i hilse og sige næste gang han laver det nummer som han gjorde idag skal jeg nok få fat i ham , han ved godt hvem der har sagt det.

og til jer andre historien er.

jeg fik fri fra arbejde kl 23.45 og har et par kollegaer med i bilen vi skal så lige op på en tank efter noget , hvor ham i den røde opel corsa holder,da han køre laver han hjulspin væk derfra det er da ok, så kommer han tilbage og holder og venter på vi køre ,jeg kan se han er ude på et eller andet ,så køre han ned til rundkøslen ved tanken og holder midt i det hele og venter på os, så følger han efter os i lang tid hvor han virkelig køre som en idiot, slingere helt vildt på køre banen bremser hårdt op , køre helt op i røven på en.
    første gang jeg stopper bilen skynder han sig og køre væk, vi køre så vidre igen for at komme hjem, så kommer han igen og begynder på det samme idiotiske kørsel, til sidst blokkere jeg bremserne og skynder mig over til ham men han når at køre væk,heldigt for ham.

er det mig der er galt på den eller var i også blevet gal over sådan noget.?

beklager skrivefejl og mangel på komma og punktum

• #3   24. aug 2006 9300 sæby nordjylland ved frederikshavn

• #4   24. aug 2006 Sådan en klovn, han skulle sku ikke have kørekort..

• #5   24. aug 2006 hvis nu du stadig havde volvoen kunne du bare have kørt ind i hans lille pisse spand. så var den ude af verden. hehe.
    jeg var også gået helt kold over det. så bare glæd dig til du møder ham igen. så kan han få med rat låsen.

• #6   24. aug 2006 ja han gjorde det uden grund jeg viste ikke jeg ville køre ræs tværtimod gav jeg mange tegn til at jeg ikke ville

ja man savnede helt volvoen den kunne have givet et lille skub

Kommentér på:
spørgsmål til jer omkring sæby

Annonce