{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
890 visninger | Oprettet:

Optager politiet video fra bil? {{forumTopicSubject}}

Hej,

Ved nogle med sikkerhed om politiet optager konstant video (fra forruden)? eller om det skal slåes til?

Jeg har en lille sag kørende, hvor politiet ikke vil vise videoen (da den er til min fordel) - men nu er forklaringen lavet om til at den ikke optog....

Så skal lige vide med sikkerhed om bilen som standard optager non-stop...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Optager politiet video fra bil?
  • #1   28. jan 2017 Jeg skal ikke med sikkerhed sige om den altid optager, men jeg ved de aktivere den når de eks køre bag en og vil optage ham, så det indikere jo at den ikke gør det selv, men noget helt andet er hvis de har optaget dig eller andre for den sags skyld, og der bliver en sag så har de pligt til at lade som minimum din advokat se den, mener også du har ret til at se den,

• #3   28. jan 2017 Helt fint, troede bare at den hele tiden optog i bufferen...

• #4   28. jan 2017 Har næsten oplevet det samme kan man sige , de havde bare slettet videoen smiley da de hørte jeg ville klage , men var så heldig at der var ikke kurupte betjente i nærheden som så den behandling jeg fik , det endte med at hvis jeg ikke klagede så ville de ikke sigte mig for vold imod en betjent , tænkte bare af hvaaaad politiet er ikke på lovens side så man ved det

• #6   28. jan 2017 Mener bare fra politijagt, at den altid optager? Måske det mere er, at de har glemt at gemme videoen efter? Tænker ikke at de gemmer ligegyldige optagelser...

• #7   28. jan 2017 De kan ikke glemme det da den selv gemmer videoen , de kan slette den men det må de heller ikke gøre, specialt når der bliver klaget , fik af vide det svarede til at man erkender nærmest

• #8   28. jan 2017 Fra en artikel på ekstrabladet

Advokat Martin Cumberland siger: - Det er en dybt tragisk sag, men der er ikke en finger at sætte på betjentenes ageren, og det havde jeg heller ikke forventet. De havde tændt for patruljevognens videokamera, som optog hele forløbet, og det er tydeligt, at patruljen holder en passende afstand.

• #9   28. jan 2017 #8 - men det var en alm. patruljevogn, ikke en færdselspatrulje, tænker der er forskel?

Kommentér på:
Optager politiet video fra bil?

Annonce