{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
956 visninger | Oprettet:

For og imod ny Renault Megane 1,5 dci 2016 {{forumTopicSubject}}

Hej.

Jeg er blevet lidt lun på den nye Renault Megane 1.5 dci. Synes designmæssigt den er ekstrem flot.
Jeg har været ude at prøvekøre den og synes den virker til at være god som motorvejskørsel.

Jeg har aldrig haft en fransk bil før og man har jo hørt en masse historier om franske biler.

Jeg har nu en Seat Altea tdi fr, men jeg har behov for en bil, som er lidt mere økonomisk og billigere i vægtafgift.
Jeg kører 130 km hver dag.

Er der nogen som har erfaringer med denne model eller tidligere model?

Jeg vil gerne høre konstruktiv kritik fra dem som har haft erfaringer med denne model eller Renault generelt.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  For og imod ny Renault Megane 1,5 dci 2016
  • #1   30. jan 2017 kan kun give dig ret i at de nye renault modeller er super lækre og de er hamrende godt udstyret og er fyldt med fede designs her og der.
    har selv en renault scenic 1,5 dci fra 2012 og med snart 180000km på klokken og er super glad for at den, har haft den i 2 år nu og den har aldrig fejlet noget, trods vi har kørt knap 70000 km i den og den har været udsat for lidt af hvert efterhånden. for ikke mange dage siden var den på en lift, bare fordi jeg havde muligheden for at se den underneden, trods de mange km ser den stadig ud som en ny bil flere steder. det siger jo lidt om at kvaliteten er iorden.
    indtil jeg købte renaulten var jeg meget forbeholden overfor franske biler, men da jeg fandt mig godt tilpas i den og syntes den var velkørende, så jeg valgte at tage chancen og det har jeg absolut ikke fortrudt.
    jeg vil sige GO FOR IT.
    man skal købe den bil man har det godt med og så skal man falde op og ned på andres meninger.
    for når alt komme til alt er de idag ingen garanti for om en bil er velbygget el ej og de forskellige fabrikanter låner og køber dele og motorer på kryds og tværs af hinanden


  • #2   30. jan 2017 jo jeg har faktisk et kritik punkt ang renault, jeg syntes at der er en del af interiøret der godt kan virke lidt for meget plastik agtigt

  • #4   30. jan 2017 1,5 dci er virkelig en driftsikker motor smiley

  • #5   30. jan 2017 En af mine venner havde en clio stc med den motor... aldrig fejl eller værkstedsbesøg. Men han vrøvlede lidt over manglende plads og comfort og skiftede den efter 3 år af den grund

  • #6   30. jan 2017 Positivt.
    Go motor.

    Negativt.
    Forfærdelig lugt af nylig i kabinen. Virkelig ikke rart
    Stor klodset nøgle

    Har ikke kørt en da jeg fik dundrende hovedet pine af deres stank efter 2min inden i den. Så må indrømme jeg ikke finder dem interessante


Kommentér på:
For og imod ny Renault Megane 1,5 dci 2016

Annonce