{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
848 visninger | Oprettet:

peugeot 207 ofret {{forumTopicSubject}}

hej bg
jeg vil bare hører hvor meget jeres elskede peugeot 207 har kørt
2: hvor meget i har ofret på bilen?
3 har den levet op til jeres forventninger
har haft min bil fra ny næsten 6 måneder gammel da jeg købte den.
har rundet 290000 i 1.6 hdi
har ofret mange penge på den de sidste par år.
4 nye dyser
knast aksel inde i motor med nye kæde
caliber
3 egr ventiler i den leve tid.
og alm service self


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  peugeot 207 ofret
  • #1   30. jan 2017 1: 182.000km
    2: Har ofret bremser for og bag, diesel højtryksføler og den skal have skiftet EGR nu her
    3: Ja, det er en solid bil med generelt lave driftsomkostninger.

    Udover knastaksel og kæde lyder dine omkostninger da normale og forholdsvist lave. Bilen har trodsalt kørt 290.000km.


  • #2   31. jan 2017 Morten,, du kan godt være glad og tilfreds hvis du ikke har haft mere,, men når det er sagt er det selvfølgelig en pæn lille sum jeg kan høre du har ofret på den,, det lyder i grove træk for knast aksel, egr, dyser og caliber somom du har ofret lige under 20000 i reservedele?? det er noget mere end hvad jeg vil sige man burde, men i forhold til hvad andre har på den motor ligger du nok lige lidt over gennemsnittet.

    Hvis jeg var dig vil jeg måske overveje hvor langt der er gået imellem hver egr skift? det lyder lidt for mig til at du kunne have lidt med forureningen der godt kunne være bedre.. når det er sagt er der på den model flere årsager til en egr kan gå, noget så simpelt som en luftfilterkasse der sidder forkert kan gnave i stikket og ødelægge den...


  • #3   24. maj 2017 da du fik stiftet din knastaksel hvordan lød den inden den blev skiftet for har selv en 1.6hdier men den tikker kun over 3000rpm og det har den gjorde de sidste 60.000km og ellers køre den perfekt det kun over 3000 man kan høre det tikken så overvejer at det måske er begge knaster eller oliestrammer plus kæde jeg skal have skiftet den har kørt 312.000km nu

Kommentér på:
peugeot 207 ofret

Annonce