{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  shampoo og fælgrans
  • #2   1. feb 2017 Sonax produkter er gennerelt ret gode.

• #4   1. feb 2017 Jeg bruger en alaska bilshampoo som jeg putter i en dunk på højtryksrenseren og så bruger jeg en mikrofiberhandske og ikke en børste.

Slutter af med en tørpolering med et wienerkalk baseret turtle wax produkt.

Fælgene bruger jeg orange Cillit Bang på, det er genialt til fælge og så en gammel aflagt opvaskebørste.

• #6   1. feb 2017 En tør polering gøres med wienerkalk, eller et produkt der indeholder wienerkalk. Man kan blande det selv, eller man kan købe et produkt, en creme der indeholder wienerkalk.

Det påføres bilen i et tyndt lag og så tørrer det ind. Det er først når det er tørt at man polerer bilen op, og derfor kaldes det tørpolering.

Tørpolering indeholder som udgangspunkt ikke slibemiddel som mange af de "våde" polish produkter gør.

• #8   1. feb 2017 Nej det er en polering og der er som sagt ikke tilsat slibemiddel. Slibemidlet er wienerkalken.

Man kan også blande det selv med sprit og wienerkalk begge dele kan købes i Matas.

Kommentér på:
shampoo og fælgrans

Annonce