{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Rabat ordninger på Benzin/Diesel
  • #1   5. feb 2017 OK. Laveste standerpris over 30 dage, minus 1 kr.

    Det er en firmaordning.


  • #2   5. feb 2017 Sådan så kunne jeg skifte til alka og kun betale 45000 i forsikring om året kontra 6000 nu smiley

  • #3   5. feb 2017 Forstå jeg det korrekt i at jeg skal taste en helvede masse nå jeg tanker.? Jeg har cirkelK extra i forvejen som giver mig 21øre pr liter diesel det virker helt automatisk. Hvis alkas løsning ikke gør det så ser jeg det som spild af tid

  • #4   5. feb 2017 #2 hvilke bil har du som koster 45000kr hos Alka som du kan forsikre i et andet selvskab til 6000kr ?????? smiley

    #3 Alkas ap funger sådan at du tager et billed af tankningen når du er færdig og du uploader den, kort tid efter får du en sms at beløbet er overført til din nemkonto altså ganske simpelt


  • #5   5. feb 2017 Det er bare en getz og det var topdanmark der kunne nøjes med 6000

  • #6   5. feb 2017 Vil du påstå at Alka ville have 45000kr for at forsikre din Getz ?

  • #8   5. feb 2017 #7 Det må der jo så være en god grund til (skader / klip i kortet eller lignende) min søn på 19 giver mindre for en Audi A8 og den anden på 17 skal give under 8000kr for en bil med 100hk

  • #10   5. feb 2017 Ja det er korrekt. Jeg bad forhandleren af min bil om at vælge alka. Da jeg fik den første regning fik jeg noget af et shock. Længe leve 14 dages fortrydelsesret smiley

  • #11   5. feb 2017 Virker meget underligt, hvorfor Alka skulle forlange 25000kr for en Golf hvis ikke der er en grund til dette, kan da fortælle at vi ikke har andre forsikringer hos Alka, så det kan ikke være derfor vores pris er lav.
    Men nu var det jo heller ikke forsikringsprisen tråden handler om, mere om der findes nogle gode rabat ordninger på brændstof.


  • #12   5. feb 2017 Rasmus J, uden en forudgående aftale med et selvskab (især som nystartet) så fik du prisen på den hårde måde, mon ikke det samme ville være gældende hos de andre selvskaber

  • #14   5. feb 2017 Men så må i jo give mig medhold i at det virker meget mærkeligt.
    Vi er kun blevet godt behandlet hos Alka og tvivler på vi ville kunne få billig bilforsikring andre steder.
    Og bil med 560Hk har Alka været den eneste der ville forsikre til en på 19år... ingen problem kostede så vidt jeg husker 3600kr pr. månede


  • #16   5. feb 2017 Kage, "god kunde" jeg har kun biler forsikret der inde, sønnen på 17 er udregnet på nettet og han har fået 10% rabat pga. fagforbund så tvivler lidt på jeg er en brik i det spil

  • #18   6. feb 2017 Jeg har lige beregnet alka
    - med kasko ca 12.000 kr
    - kun ansvar ca 7000 kr

    - Haft bil snart 3 år på mit navn (uden skade). Men da jeg sku ha bilen på mit navn for 3 år siden ville alka ha ca 20.000 altså ligesom rasmus. Jeg har selv en getz.

    - Danske forsikring startede jeg med 4600 kr (ansvar) - (jeg var 24 år den gang). idag betaler jeg 4200 kr. Så der var/er KÆMPE pris forskel.


  • #19   6. feb 2017 Sidst jeg snakkede med en i kundeservice fik jeg at vide at alka havde sat prisen ned, sønnen på 17år som er ved at tage køre kort fik prisen på knap 8000kr for en ford med 100Hk og efter 1år ville den falde til ca.6000kr det er så hans pris hvor han lige er fyldt 19år.
    Måske der er stor forskel på hvor man bor ? ellers virker det meget mærkeligt med mindre nogle her inde "glemmer" at tidligere skader - klip i kortet eller RKI har betydning for prisen.


  • #20   6. feb 2017 Har alka de var 1200kr dyre end den billigste ansvar på min bil. Men min MC koster 2500 med kasko. Det billigste jeg fik tilbudt var GF 4500 med ansvar så alt i alt er alka PT det billigste med 10500kr årligt frem for 13600kr som er det næste lavest med samme hvilkår

    Bor man for sig selv kan alka godt være med. Bare sørg for at få en assurandør ud til dig frem for en random telefonsælger.

    Kunne da godt være jeg skulle down lade den App. Ville umiddelbart hive 75-100kr hjem om måneden så 900-1200kr årligt. Det det samme som at opgradere til kasko på bilen og en fuld tank


  • #21   6. feb 2017 Jeg havde ikke noget klip den gang men jeg har et nu fra september måned

  • Tor O
    Tor O Tilmeldt:
    okt 2016

    Følger: 2 Emner: 15 Svar: 89
    #22   25. feb 2017 Prøv at tjekke If forsikring. https://www.if.dk/privat

  • #23   25. feb 2017 shell card med LO plus

    Spar 17 øre pr. liter benzin

    Spar 22 øre pr. liter diesel


    cirkle k som kører automatisk over dankortet

    Spar 10 øre pr liter benzin/diesel

    #3 - Hvorfor får du 11 øre mere i rabat på din cirkel k extra? smiley


Kommentér på:
Rabat ordninger på Benzin/Diesel

Annonce