{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.977 visninger | Oprettet:

Edin  T
Edin T
Tilmeldt:
23. jun 2016
Følger: 2 Emner: 3 Svar: 4

Ingen varme i bilen??? {{forumTopicSubject}}

Som overskriften siger, har jeg absolut ingen varm luft i bilen.. jeg har skiftet termostaten, varmeapparatet og skyllet det hele igennem i håb om den bare var stoppet til.. bilen er en passat 3b fra 1999, 1.8 20v motor, den har diavia klimaanlæg.. er der nogle der har nogle bud på hvad det kan være?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ingen varme i bilen???
  • #1   7. feb 2017 Vand pumpen smiley

  • #2   7. feb 2017 Holder den fin motor temperaturen?

  • #3   7. feb 2017 Kan den evt have mere end en termostat??

  • #4   7. feb 2017 Luft i systemet er den mest udbredte årsag. Du har selvsagt lukket HELT op for varmen, når du påfylder systemet? Hvis det er sådan en elektrisk ventil som bl.a. Ford kører med, kan den godt sætte sig fast i løbet af sommeren.
    Nogle gange kan man med forsigtighed skille den ad og få delene til at arbejde igen. Ellers må man ofre en ny. smiley



  • Edin  T
    Edin T Tilmeldt:
    jun 2016

    Følger: 2 Emner: 3 Svar: 4
    #6   7. feb 2017 Det startede med jeg kørte og havde varme på, lige pludselig blæste det bare koldt og jeg satte temperaturen op og der blev varmt igen.. så begyndte det igen med kun kold luft og det har stået på lige siden i godt 2 måneder nu..
    Den holder så fint på de 90 grader ja... der er kun 1 termostat i, og den blev skiftet men hjalp intet..
    Har godt hørt nogle siger det skal luftes ud men burde den ikke gøre det selv? Har gået med tanken om ikke køleren er stoppet til? Men jeg fik skyllet hele lortet ud med en vandslange og der kom faktisk intet snask/rust/kalk ud.. så forstoppet er den ikke..


  • #7   8. feb 2017 Det er ikke afgjort at den kan selvudlufte. Nogle gange skal der små fif til som f..eks. at løfte forenden på bilen under udluftning, nogle gange skal motoren have nogle omdrejninger for at cirkulere vandet og presse luftboblen ud, man kan endda i nogle tilfælde skulle tage en slange af for at få luften ud.

  • #8   8. feb 2017 tyder på en defekt føler på din klima regulator

Kommentér på:
Ingen varme i bilen???

Annonce