{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
751 visninger | Oprettet:

Problemer med audi {{forumTopicSubject}}

Hej. står med en audi a4 2.6 fra 1996

den har lige fået lavet komplet nye bremserør..

bremserne er blevet udluftet men pedalen er utrolig svampet og synker i bund ved hård belastning i tomgang..

giver jeg gas samtidig er pedalen fin..

tilmed knurre den i abs når du køre og bremser normalt.. dog lyser abs lampen ikke..

nogle der har prøvet lign?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Problemer med audi
  • #1   26. feb 2017 Jeps,, det lyder kort og godt til der stadig gemmer sig en luftbobel i systemet endnu.. hvordan har du udluftet ??

Hvordan opføre pedalen sig med slukket motor når du trykker den i bund ? Er den hård med det samme, synker den lidt ??

Nogle biler skal ABS pumpen udluftes elektronisk, er ikke lige helt sikker på om det er tilfældet med den du har der

• #2   26. feb 2017 når bilen er slukket er der fin tryk. dog stadig en smule svampet.

men den synker ikke. hmmm

• #3   26. feb 2017 Og hvordan har du udluftet ?

• #4   26. feb 2017 en i bilen til at pumpe og så manuelt på skruerne

• #5   26. feb 2017 Jeg har ofte haft problemer med at gøre det på den måde når systemet har været helt tømt, og det har givet samme resultat som du har der.. det jeg plejer at gøre er at sætte tester på og se om der er mulighed for at udlufte pumpen elektronisk, herefter sætte jeg tryk på på overbeholderen så den selv fylder væske på mens der udluftes så hovedcylinderen ikke løber tør.. så er det bare at åbne skruen og pumpe i pedalen,, selvfølgelig lige en slange på udluftningsskruen og ned i en flaske med det...

Giver det mening ?

• #6   26. feb 2017 jeg har bare aldrig haft problemer med at udlufte på den måde og jeg har trods alt efterhånden nok udluftet bremser på over 100 biler ihvertfald hvis ikke det dobbelte ?

• #7   26. feb 2017 Ja så fejler erfaringen jo ingenting smiley

Men som jeg skrev længere oppe så vil jeg lige finde ud af om pumpen kan elektronisk udluftes og så det med tryk på overbeholderen..

Jeg havde præcis samme problem på en fransk bil lige før jul, jeg har godt nok oplevet det et par gange,, og der har jeg altid gjort som jeg skrev der og jeg skal love for der kommer noget luft ud når det gøres hvis der er noget der er spærret inde i pumpen smiley

• Johnny L
    Johnny L Tilmeldt:
    dec 2014

Følger: 1 Følgere: 1 Svar: 92
    #8   26. feb 2017 udluft abs blokken på indgangsrørene

• #9   23. jun 2017 Problemet vidste sig at være en defekt bagkaliber smiley

Kommentér på:
Problemer med audi

Annonce