{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  HJÆLP Bagdæk er låst
  • #1   10. mar 2017 Hjulet af og rense bremserne vis du kender en der kan gøre det så er det den bedste måde og gøre det på

• #2   10. mar 2017 Altså frem og tilbage self skal du heller ikke være for hård mod den og så fast underlag smiley

• #5   10. mar 2017 Er det tromler eller skiver, er det tromle bremser kan et hug med en hammer løsne bakkerne.
    Er det skiver kræver det nok en rensning af bremserne

• #6   10. mar 2017 Hvis det er tromle kan hjulcylinderen også irre, så den ikke slipper eller slipper trykket langsomt smiley

• #7   11. mar 2017 Jeg ville også starte med at sætte bilen i gear og stille og roligt prøve til, frem og tilbage, lidt ligesom når du prøver at komme fri hvis du sidder fast i noget smat smiley

Men ellers så på min mondeo hang hånd bremsen tit om vinteren, det er vidst noget af en svaghed med dem, men der kunne jeg lige nå ind med et lille koben og trykke håndbremse armen tilbage, med et lille dask hvis jeg lagde mig bag ved bilen smiley

• Kompressor Knud
    Kompressor Knud Hjælpe-administrator

Følger: 4 Følgere: 64 Biler: 1 Emner: 217 Svar: 5.892
    #8   11. mar 2017 Hvis det er en ældre bil med tromler i bag, og du har stålfælge på, så finder du den største hammer du kan og tæsker lortet indtil den slipper. Evt skader er jo så en reminder om at man ikke langtids parkerer med håndbremsen trukket

• #10   11. mar 2017 jeg havde samme problem,
    dog kyn efter 1 nat, med trukket håndbremse,

det var mine håndbremse kabler som var, fyldt med skidt og rust,

jeg var heldig og kunne redde dem, med rust løsner, massage og tryk luft,
    så kan de lidt igen,

de stå til at skal skiftes, men skal have skiftet bagbro, så gide ikke købe et nyt kabel,
    når der skal et andet model på(nyt)
    til dennnye Bagbro

• #11   11. mar 2017 Dem, der skriver "hvis det er tromle..." smiley

Hvor ofte har I set en skivebremse sætte sig fast efter en måned, så hjulet blokerer??

• #12   11. mar 2017 det sker, da af og til når det er indbygget håndbremse i kaliberen

når de er gamle og rustne/irret

• Patricia A
    Patricia A Tilmeldt:
    mar 2017

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #13   12. mar 2017 Tusind tak for al jeres hjælp!
    Jeg er kørende igen. Dækket af og banke på bremsetrumlen fixede det og jeg har lært på den hårde måde ikke at lade håndbremsen være trukket smiley
    Fedt at kunne få kvalificeret hjælp herinde!

Kommentér på:
HJÆLP Bagdæk er låst

Annonce