1.025 visninger
|
Oprettet:
Kaleche bmw z3 instilling {{forumTopicSubject}}
Hejsa gutter.
Det er første gang jeg har en soft top så er helt grøn med hvad der er af muligheder med justering af rammen stoffet er på.
Jeg døjer lidt med kalechen på min z3. Den lukker ikke helt tæt ved toppen af vinduerne i dørene.
Jeg tænker enten skal dørsiden af og prøve at få vinduerne til at sidde ordenligt op til rammekanten på kalechen,
Eller er det selve rammen man justere for at få det helt tæt?
Kan tage nogle billeder ved toppen af vinduet og selve rammen indvendig hvis det kan hjælpe
jan 2015
Følger: 9 Følgere: 16 Biler: 1 Emner: 14 Svar: 810
aug 2007
Følger: 14 Følgere: 3 Biler: 1 Emner: 24 Svar: 238
Jeg bed mærke i da jeg vaskede den inden vinterhi der kom ganske lidt vand ind i kabinen. Går ud fra det er der hvor listen er samlet den er utæt. For selve stoffet var ikke våd nogle steder indvendig så selve kalechen må være tæt. Og var fugtigt der. Skal den liste egentlig have den samling, den er u begge sidder så er sku tvivl.
Og der var en del med vindstøj med taget oppe og på motorvej med 120 km/t men vil der vel altid været en ældre softtop
Jeg regner med at der til vinter kommer helt nyt stof og plastikbagvindue da de ikke koster så meget igen, da den nuværende er trukket skævt på og er sprunget op i et par enkelte syninger ved bagruden
aug 2007
Følger: 14 Følgere: 3 Biler: 1 Emner: 24 Svar: 238
Kaleche bmw z3 instilling