{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.224 visninger | Oprettet:

Mikkel B
Mikkel B
Følger: 1 Emner: 14 Svar: 11

Peugeot 206 - 2001 benzpumpe/problem {{forumTopicSubject}}

Lavede for nogle dage siden, et emne omkring en Peugeot 206.

Den gider ikke starte, det er ikke et batteri problem.
Falck medarbejderen sagde at det nok var noget med benzinpumpen.

Han sagde at det enten var ny penzin pumpe eller nyt relæ (hvilket ved jeg ikke)

Her inde fik jeg så to forslag:

Trykke på inerti knappen i motorrummet
Daske lidt til benzinpumpen mens man prøver at starte bilen.

Har nu prøvet begge dele, desværre uden hjælp.

Nogle der kan fortælle om der er mere jeg kan prøve, eller om det ikke er "gør det selv" arbejde længere?

(dette er forhåbentligt benzinpumpen)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Peugeot 206 - 2001 benzpumpe/problem
  • #1   14. mar 2017 Pil slangen af oppe på dysebroen i motorrummet og se om den får benzin eller ej.
    Hvis ikke så mål lige om pumpen får strøm med en pære. (hvis du har en h7 forlys pære og 2 ledninger på den) smiley

• #2   14. mar 2017 Få en tester på,, pp2000 testeren kan aktivere pumpen på de fleste ældre peugeoter

• Mikkel B
    Mikkel B Tilmeldt:
    jun 2016

#3   14. mar 2017 Hell cat - Kan du se slangen på dysebroen, på et af de billeder her inde: http://www.bilgalleri.dk/fotoalbum/off-topic/178246-til_mit_forumemne ?
    Og hvis jeg skal måle om den får strøm, skal jeg så bare pille kablet fra, som man ser på billedet og i så fald, ved du hvilke to ledninger der giver strømmen ? smiley

JM - Er det noget de fleste mekanikere har hjemme?

• #4   14. mar 2017 Det er den tester som Peugeot og Citroën bruger.. hvis du er interesseret har jeg en kontakt på Lolland der nok har styr på om der befinder nogle nogle private i dit område,, i så fald sender du mig bare en pb med mail og telefon nr

• #6   14. mar 2017 Jeg er ikke helt sikker på, om det er en optiker eller mekaniker, du har brug for mikkel smiley

Nu er udvalger af ledning, på pumpen vist også ret begrænset.

profilbillede
  • Mikkel B
    Mikkel B Tilmeldt:
    jun 2016

#7   14. mar 2017 JM - Okay tak - ser lige om jeg kan få gang i den for tredje gang smiley

Chris og Henning - Mange tak - og har brug for begge dele Henning smiley

• Mick H
    Mick H Tilmeldt:
    apr 2005

Følger: 1 Følgere: 1 Svar: 507
    #8   14. mar 2017 Der plejer at være to ledninger der er tykkere end de andre omme ved pumpen. det er dem du skal sætte pæren i

• #9   14. mar 2017 Pumpen er ret nem at skifte. Som nævnt i tråden går der flere ledninger til pumpen, men nogle af dem er til tankmåleren. På min 406 HDi gik pumpen i stykker, og jeg plejede at kunne høre den, når jeg satte tænding til. Jeg vil tro, du burde kunne høre den, hvis du sætter tænding til. Tjek om der kommer strøm til først.

• #10   14. mar 2017 Ellers gi besked så ka du prøve min pumpe jeg har en til at ligge

Kommentér på:
Peugeot 206 - 2001 benzpumpe/problem

Annonce