{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.190 visninger | Oprettet:

Renovering af fælge {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen,

Nu når det snart er sommer skal fælgerne snart på. Jeg har gået og tænkt lidt over og få renoveret fælgerne, da de har lidt kantkys og ir. Det jeg har googlet mig til virker dyrt. Kan det passe at det næsten koster det samme som et nyt sæt fælger at få sine renoveret? Hvad har folk af erfaringer og hvad har de måtte slippe? Det handler om 18 tommer originale vw fælger


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Renovering af fælge
  • #1   16. mar 2017 Hvordan faen kan du sige, at det koster næsten det samme som et nyt sæt??
    Der findes jo fælge til 500 stykket, men der findes jo også til 10000,-?
    Selvfølgelig kan det ikke betale sig at renovere Thansens kina-fælge. Men hvis du undersøger, hvad dine originale VW koster hos forhandleren fra ny af, så opdager du, at renovering til 1500,- stykket er ret billigt sluppet.


  • #2   16. mar 2017 Prøv at ligge billeder op af din fælge så man kan se hvor slemt det er

  • #3   16. mar 2017 Nu er de jo ikke nye men nok en 5-6 år gamle, så 6000kr for det synes jeg er en del, specielt når man kan få er nyt sæt fælge( ikke original vw ) men i fin kvalitet for en 7-8000kr

  • #4   16. mar 2017 Jeg sidder på mobilen kan ikke lige finde ud af at smide et billed op i tråden

  • Kasper A
    Kasper A Tilmeldt:
    aug 2013

    Følger: 1 Svar: 12
    #5   16. mar 2017 Kan se du er fra Østjylland - hvis der ikke er alt for store hakker i kanterne, så få dækkene pillet af, og smid fælgene ud til PS industrilakering i Viby - så sandblæser og pulverlakerer de dem til
    MEGET fornuftige penge...

    Mvh kasper


  • #6   16. mar 2017 Hvad så hvis der er et enkelt hak eller to, er det noget de stadig kan lave? Og hvad tror du det koster? De er i fin stand i forhold til hvad man plejere og se herinde

  • #7   16. mar 2017 Hvis du ville vise hvilke fælge det var, er det lettere at guide dig, eventuelt se i mit foto album, der er to sæt jeg har ordnet smiley

  • #8   16. mar 2017 Wow virkelig flot arbejde, mine er slet ikke så slemme som dine.

  • #9   16. mar 2017 Du kan eventuelt prøve at se "Chris fix" på youtube, han har to guides til renovering af fælge, kunne være det kan give inspiration smiley

  • #10   16. mar 2017 Hvad gør du for at "fylde" hakkerne i fælgen?

  • #11   16. mar 2017 Nu har jeg været heldig ikke at have dybe hakker.

    Men de hakker der har været, har jeg blot slebet ned, slebet alt omkring, så man ikke kan se der er forsvundet materiale på det specifikke punkt smiley

    Hvis det giver mening.


Kommentér på:
Renovering af fælge

Annonce