{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.196 visninger | Oprettet:

Kan man åbne en dør med defekte håndtag? {{forumTopicSubject}}

Goddag

Har en Jetta Mk2, som jeg har været så uheldigt, ikke at kunne lukke døren på i går. Dog blev den til sidst "lukket" hvor personen låste.
I dag er jeg i det problem, at jeg ikke kan åbne den med håndtagene..

Er der en måde man kan komme til at åbne døren?
Kan ikke engang pille beklædningen af
Det er højre bagdør.

På forhånd tak


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kan man åbne en dør med defekte håndtag?
  • #1   18. mar 2017 er håndtaget knækket af udvendig ? for vis ja kan du åbne den med en skruetrækker de er rigtig nemme at lukke op og vis håndtaget sidder der skal du se om du kan rykket lidt i håndtaget så du kan få skruetrækker ind under låsen Ca og få rykket lidt op i dørlåsen bag håndtaget mens en forsøger at rykket op i dørlåsen indvendig

  • #2   18. mar 2017 Kom vidst til at rive det af smiley
    Men synes dog ikke det hjælper når jeg trykker op eller ned på den ting der sidder lige inde bag håndtaget smiley


  • #3   18. mar 2017 du skal have en til at rykke i låsen indvendig mens du gør det så plejer den at kunne låse op igen men du skal trykke op i den der at få låsen til at slippe og ned når den er låst op for at åbne døre vis jeg husker rigtig

  • #4   18. mar 2017 Vi brugte en stor trækker til det da min g2 i sin tid gjorde det samme. Låseboksen på siden af døren var smadret så kunne heller ikke få beklædning af så måtte gå til det lidt mere voldelige.

    Stor lige kærvet skruetrækker og så ind i siden af døren indefra trykket godt ned i sædet. Gav en lille skramme i skærmen men døren kom op smiley


Kommentér på:
Kan man åbne en dør med defekte håndtag?

Annonce