{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
753 visninger | Oprettet:

Motorskift BMW e39 99 {{forumTopicSubject}}

Hej jeg har en Bmw e39 hvor jeg flere gange har overvejet at skifte min 523i motor ud med en 528i. Kan det lade sig gøre og hvor meget og hvilke dele skal man have skiftet samtidig?

Håber der er nogle BMW eksperter der ude som kan hjælpe.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Motorskift BMW e39 99
  • #1   22. mar 2017 Så længe du holder dig til de ens motorkoder burde du ikk få nogle problemmer smiley hvis din egen er en m52b25 ska du ha fat i en m52b28.. den må ikke hedde noget med TU!!! Det ka godt lade sig gøre men er uden for min viden smiley

    Hvis du virkelig vil gå all in.. så drop motor skiftet.. og find en 3.0 krumtap, stænger og stempler.. og wupti du har en 3.0 istedet og slipper for motorskify og det ka ikk ses smiley men mærkes smiley


  • #2   22. mar 2017 Og slut af med en m50 indsugning smiley så skulle du ikke mangle power smiley

  • #3   22. mar 2017 Spottede ikke lige din årgang 99.. så skal du ha fat i en tu motor smiley men ombygningen med 3.0 passer stadig smiley men ikke m50 indsugningen smiley der ska du ha fat i m54b30 indsugningen istedet smiley

  • #4   25. mar 2017 Madsen #
    Er det bar sådan ligetil at jeg kan skifte krumtap, stænger og stempler til en 3.0 eller skal jeg skifte andre ting på motoren under ombygningen.


  • #5   25. mar 2017 Mig bekendt skulle det faktisk være plug and play smiley muligvis ska du ha svinghjul og kobling med mrn tror det ikk smiley

Kommentér på:
Motorskift BMW e39 99

Annonce