{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
955 visninger | Oprettet:

Green Air på Mazda MX3 ? hmm eller KN? {{forumTopicSubject}}

Hejsa ! Damn jeg er godt pissed nu.. Hos Bil "xperten" sagde de til mig:

"Joo joo du kan godt få Green Air på din MX3'ere!" Fair nok tænkte jeg og der røg lige 1600,- på det.

Så da jeg fik det her idag, kan jeg fandeme ikke få det monteret korrekt? Jeg står og skal bruge det "luftmåler / trykket" som der var på min orginale før jeg overhovedet kan få Green Air til at virke? Nåå okay tænker jeg.. Vil bar ha det til at virke...

Men så EFTER jeg har fået smidt det på finder jeg så ud af, at det lort de har givet mig er faktisk til én Peugeot 106 rally ! WHATH !

Nu er jeg virkeligt godt pissed... Skal jeg beholde dette Green Air som IKKE er beregnet til en MX3'ere eller skal jeg få fingerne I et komplet K&N Filter ?

Green Air filteret virker skam sådan set fint nok indtil videre - Er dog bare godt utilfreds med at de sælger noget til mig, som de lover højt og hellert passer perfekt til min bil osv - og som slet slet ikke gør det ! : /

Hvad synes I ? Er jeg for latterligt at høre på nu eftersom det virker eller har jeg god grund til at være pissed?

Skal jeg beholde Green Air filteret nu hvor det er monteret eller skaffe K&N ?

Hvad er bedst til en MX3'er 1.8 ? Green Air Vs. K&N ?

Tak : )

Mvh.

Andreas

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Green Air på Mazda MX3 ? hmm eller KN?
Kommentér på:
Green Air på Mazda MX3 ? hmm eller KN?

Annonce