{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.068 visninger | Oprettet:

Kan den synes med disse fejl ? {{forumTopicSubject}}

Goddag

Min passat har fået indkaldelse til syn og dertil har jeg et par spørgsmål.

Kan den synes med disse 3 fejl/defekter:

Køleren er en smule utæt, taber cirka 1.5 liter vand pr måned.

Højre forskærm har rusthul på størrelse med et æg.

Bremse slidindikator lyser, sensor defekt, der er meget bremseklods tilbage.

Jeg skal have det hele fixet, men jeg er kommet lidt i tidspres ??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kan den synes med disse fejl ?
  • #1   30. mar 2017 Nej det kan den ikke .....

• #4   30. mar 2017 Manden's spørgsmål er vel ikke bedre end i sidste uge da der var en ung knægt som spurgte om der fandtes nogen "gode" syns mænd i landet som evt kunne overse et par fejl på hans bil ?? ....Du ringer bare til din syns mand og spørger efter en ny tid

• #5   30. mar 2017 Køleren tror jeg godt du kan slippe igennem på en betinget godkendelse med. Men skærmen går ikke, der må ikke være skarpe kanter, og som reservedelspusher skriver så er gaffatape helt fint.

Hvad angår bremserne så nej, hvis der er en lampe i instrumentbordet der lyser (slidindikator) vil de ikke godkende den.

Du kan eventuelt hive pæren ud så er det problem løst.

• #7   30. mar 2017 R U H

Den der med pæren er altså fusk så det basker... Nu er det jo sådan at kontrol- og advarselslamper lyser i et par sekunder når der kun er tændning på bilen. Og hvis synsmanden ser at der ikke er lys i den pågældende lampe... Ja, så går den sgu ikke igennem. Faktisk, så risikerer man at han bliver helt krakilsk og går bilen ekstra godt igennem, da man jo tydeligvis allerede har forsøgt at snyde ham.
    Og jo, mange synsmænd er opmærksomme på det. Især fordi det jævnligt ses hos perlestens- og jalalabadmekanikere, der liiige skal have presset en bil igennem syn inden et salg.

Så nej, problemet er absolut ikke løst ved at hive pæren ud.

• Dean R
    Dean R Tilmeldt:
    jan 2009

Følger: 1 Emner: 22 Svar: 48
    #9   30. mar 2017 Gg du kobler bare pæren til en af de andre ..eller siger pæren må være sprunget på vejen

• #10   30. mar 2017 Ja hvis i analfabeter læser hvad manden skriver så skriver han at bremser er helt ok og der er masser af stads tilbage på klodserne...

Det er typisk nyere biler, alt den elektronik giver bare en større mekanikerregning, det er til at lukke op og sk*** i !

Det er fair nok at det er fusk, det er det bestemt, men det er gaffatape over et rusthul også.

• #12   30. mar 2017 8#

Hvorfor gør du dog det???

• #13   30. mar 2017 hvorfor ikke bare kostet de 700krCa på en ny køler og 2.5 liter kølervæske og brug 5 minutter på at svejse en plade i det skærm og sætte en tester på og kode den bremseslidindikator fra for evig så så alt jo i orden

• #27   8. apr 2017 Hvorfor ik bare køre bilen til syn og betal det det koster og derefter få lavet de fejl og omsyn. Der står intet om bilens håndbremse virker eller om der er hul i udstødningen som han ikke har bemærket eller om lyset virker som det skal. Kør den til syn, få en snak med synsmanden og få fejllisten over det der skal laves. Så har du næsten en måned til at rette fejlene i!

Kommentér på:
Kan den synes med disse fejl ?

Annonce