{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
559 visninger | Oprettet:

André A
André A
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

Import af Audi a4 2010 / Andre bud ? {{forumTopicSubject}}

Hej alle.

Jeg går i øjeblikket med overvejelser omkring at købe en Audi A4 stationcar, fra 2010-2011, de ligger i øjeblikket til omkring 160.000 - 170.000

Den kan købes i tyskland til omkring 9500 euro svarende til omkring 72.000

Nogle der har et kvalificeret bud på hvad den kommer til at koste at indregistrere herhjemme?

Bonus spørgsmål, denne model bruger ret meget olie, 1 liter på mellem 1.000 til 4.000 km.
Nogle der har bud på alternativer til denne bil?

Mvh. Den kommende måske audi ejer

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Import af Audi a4 2010 / Andre bud ?
  • #1   30. mar 2017 Hvis du finder en der har fået skiftet stemplerne hos Audi, burde olieforbruget minimalt. Afgiften har jeg intet bud på. - Tjek også om kæden er skiftet , hvis det er Tfsi motoren. Og for guds skyld en uden multitronic

• #2   30. mar 2017 Med mindre du finder en med ekstremt meget udstyr, så tror jeg ikke det kan svare sig.

Som tommelfingerregel, kommer du til at betale 60% af en tilsvarende bils danske udsalgspris.

• André A
    André A Tilmeldt:
    mar 2017

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #3   30. mar 2017 Tak for de gode råd med stempler og kæde! smiley
    Hvorfor ikke multitronic carhatt går det i stykker ? smiley

Nej også det jeg lure på, din tommelfinger regel holder meget godt med de vurderinger jeg kan finde på skat.

• #4   30. mar 2017 Du kan tjekke det på skat

• #5   31. mar 2017 S tronic er at foretrække, jo mere udstyr = jo mere sparer du

Diesel eller benzin, få en brugtvognsattest og hent den gennem dansk firma (der overtager reklamationsret ) koster ikdet vilde i forhold tilden risiko de påtager sig

Kommentér på:
Import af Audi a4 2010 / Andre bud ?

Annonce