{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.228 visninger | Oprettet:

Lasse H
Lasse H
Følger: 1 Emner: 23 Svar: 58

rustbobler på chrom liste {{forumTopicSubject}}

I går da jeg voksede bilen, opdagede jeg nogle buler / bobler på chrom listen nederst på døren.
Jeg går ud fra at det er rust, kan det sprede sig til selve døren hvis ikke jeg udskifter dem?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  rustbobler på chrom liste
  • #1   7. apr 2017 De lister er af plastik, så det er ikke rust, det ligner mere at listen har været bøjet/i klemme eller været MEGET varm smiley
    Hvis ikke det generer dig den ser sådan ud, så har du overhovedet ingen grund til bekymring, medmindre, der er noget af lakken bagved der er revnet/skallet af, som følge af hvis der er blevet ramt på med noget, eksempelvis, når man åbner døren,hvis den sidder nederst, kan denha stået lige få mm over en sten og når man så sætter sig i bilen (lidt hårdt evt.) så slår døren/listen ned oveni stenen.

• Lasse H
    Lasse H Tilmeldt:
    apr 2007

Følger: 1 Emner: 23 Svar: 58
    #2   8. apr 2017 Jeg lagde som sagt kun mærke til det fordi jeg sad og voksede bilen. Men Audi Flensborg siger at det højst sandsynligt er rust og det kan sprede sig med tiden.

Måske jeg lige skal prøve at skrue den liste af og se hvad det er lavet af og hvordan det ser ud nedenunder.

Kommentér på:
rustbobler på chrom liste

Annonce