{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.209 visninger | Oprettet:

Udlejning af værksted. Sydsjælland. {{forumTopicSubject}}

Hey. Jeg har kigget mig lidt omkring i området. Sydsjælland omkring vordingborg. Men. Lundby. Bårse. Næstved osv.. for at finde et gør det selv værksted. Men har ikke kunnet finde meget..

Jeg har så set et gammelt værksted der ligger tæt på lundby.. og har snakket med ejeren om måske at leje det.. dog er prisen fair nok.. men når det kun er i ny og i næ vil jeg ikke give fuld pris..

Men tænkte dog på. At hvis jeg oprettede et gør det selv værksted.. om man måske kunne få nogle gæt eller meningsmålinger. For om det ville være populært nok hernede på Sydsjælland. Om det ville være noget folk ville bruge?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Udlejning af værksted. Sydsjælland.
  • #1   9. apr 2017 Har du det nødvendige værktøj til at starte GDS? Der skal meget til og også specialværktøj. Dernæst skal du nok have en aftale i hus med din bank, så du ikke bliver husvild efter en dårlig måned.
    Vil du selv bestyre stedet, eller skal du have en ansat, der så skal aflønnes? Han eller hun skal jo helst kunne tjene til sin løn m.v. på ærlig vis.
    Måske du skal satse på noget hobbyværksted i starten? I kan godt være nogle stykker om det, men husk at definere hvis der er hvis og hvad der må bruges fælles.
    Det er øv at rage uklar, når der er for mange høvdinge og for lidt indianere.

Kommentér på:
Udlejning af værksted. Sydsjælland.

Annonce