{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.965 visninger | Oprettet:

Hella  K
Hella K
Emner: 1 Svar: 6

Mitsubishi styring {{forumTopicSubject}}

Hejsa smiley

Vi har lige købt en Colt 1,1 (2007) den skal til syn til september. Kan se på syns-rapporten fra sidst, at den i første omgang ikke gik igennem syn pga. Punkt 4 (styring, selvopretning) ham vi købte bilen ved sagde at det var et kendt problem for Mitsubishi og kørte til en forhandler, som skrev en seddel på det. Kørte derefter til synshallen, hvor den blev synet. Er der nogen der har prøvet noget lignende ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mitsubishi styring
  • #1   28. apr 2017 hvis en bil ikke er sporet rigtig så kan det være at den ikke selv kan rette op

• #2   28. apr 2017 Den elektriske tandstang der er defekt.

• Hella  K
    Hella K Tilmeldt:
    aug 2011

#3   28. apr 2017 Ja, men hvorfor blev den så omsynet efter 2 timer sidst. Hvor han havde havde haft et stykke papir med fra Mitsubishi-forhandleren.. synes ikke at det er noget problem at køre i den. Det er bare en vanesag. Men er bare nervøs, om den går igennem syn til septemer. Kunne jo godt være, der sad en herinde, som havde oplevet det samme med deres Colt smiley

• #4   28. apr 2017 det er lige som en årgang af Swift'erne, de selv opretter heller ikke korrekt,

og det er fra fabrikken, at de ikke gør det, heller ikke selv om man ændre på sporingen

• Hella  K
    Hella K Tilmeldt:
    aug 2011

#5   28. apr 2017 Ok Dennis... det var også det vi fik forklaret ved købet af bilen (privat) det er ikke noget problem for os at køre med det... men håber bare, at den kan gå igennem syn til September og at synshallen kender til problemet smiley

• #6   28. apr 2017 ja det er nemlig lige det, med om synsmanden kender til den fabriks bygget fejl,

Det var en synsmand, der sagde det med styretøjet og swiften,
    da jeg synede en kundebil, som ikke selvoprettede ordentligt,
    så han kendte til det med swiften

• Hella  K
    Hella K Tilmeldt:
    aug 2011

#7   28. apr 2017 Ok... tak for svar Dennis smiley det var rart at høre, at du kendte lidt til problemet. Så håber jeg at vores syns-mand også har lidt kendskab til det smiley

• #8   29. apr 2017 Problemet med de Colt der, er selve tandstangen, mere korrekt den elektriske motor der sidder på den.
    Kan den ikke selvoprette, skal der nye på, motoreren begynder at gå træg og med tiden kan den sætte sig, eller som jeg har set i nogle tilfælde, at motoren helt falder af, også bliver styretøjet rigtig underlig.

Fordi den bliver synet med det, betyder ikke bilen ikke fejler noget.
    Få det fixet smiley

• #9   29. apr 2017 R.B

Kan så fortælle dig at jeg lige har monteret en helt ny tandstang på min colt 08 sammen med nye toplejer / dæmpere / bærearme / stabilisator stænger. og er sporet hos APA Biler ( Opel / Mitsubishi ) i Grenaa. Den retter bedre op nu men stopper stadig opretningen ved kl. 11 og 14 på rattet.

• Hella  K
    Hella K Tilmeldt:
    aug 2011

#10   29. apr 2017 Uhh... det lyder som en dyr omgang ?? ?? Men tak for info!

• #11   29. apr 2017 tandstangen koster lige knap 5700 org med moms

• #12   29. apr 2017 Hvis alt det er lavet og den stadig ikke retter ordenligt op, skal den udmåles af en der ikke bare går efter data.
    Det er ikke unormalt at flere vinkler ikke kan justeres, men de fleste kan man kompenserer lidt for ved at juster andre, men det kræver man ikke bare blindt går ud efter data. smiley

Tandstangen er lidt til den dyre side, men den er super nem at skifte.

• Hella  K
    Hella K Tilmeldt:
    aug 2011

#13   29. apr 2017 Takker for alle input... vi blev da lidt klogere smiley

• Gert M
    Gert M Tilmeldt:
    maj 2020

Følger: 2 Svar: 3
    #14   8. maj 2020 Hej R.B. Jeg skal i gang med at kigge på min tandstang. Du skriver den er let at afmontere ? Umiddelbart syntes jeg det ser svær ud at koble ratstammen fra ( meget lidt plads ) men er det bare at gå i gang ? ( jeg har lift smiley )

• #15   8. maj 2020 Nu er det lidt siden :), men nej mindes overhovedet ingen problemer, plads er altid et problem når man laver biler, men jeg mindes overhovedet ingen bøvl med det.

• Gert M
    Gert M Tilmeldt:
    maj 2020

Følger: 2 Svar: 3
    #16   10. maj 2020 Hej R.B det mærkelige ved at makke biler, at når man står midt i bøvlet tænker man: ” At jeg gider” og når det så virker igen, har man glemt hvor bøvlet det var og kaster sig ud i nye udfordringer.
    Tak for tilbagemelding, jeg går i gang. ????:D

Kommentér på:
Mitsubishi styring

Annonce