{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.797 visninger | Oprettet:

BMW E60 535D FORSPØRGSEL! {{forumTopicSubject}}

Hej gutter/inde smiley

Jeg er på udkig efter en e60'er 535D , og jeg søger lidt hjælp til mit valg !

Jeg skal ud og kigge på et par stykker hen over weekend, så det jeg vil vide hvad er fordele og ulemperne ?
Samt hvad skal jeg mest kigge efter hvis Jeg skulle hente/ købe sådan en ???

Ellers har jeg snakket med en som ejer af en 535D med 360xxx km på klokken og er fra 2005 samt proppet med udstyr og M-kit hele vejen , hvad vil sådan en koste ? ( VIGTIG ) ????????

På forhånd tak !

PS. Admin må gerne slette opslaget hvis ikke tilladt !

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  BMW E60 535D FORSPØRGSEL!
  • #1   4. maj 2017 Smid lidt ekstra i bøtten og køb dig en med færre kilometer - 360 er alligevel en del, selvom det er diesel.

Det er bare min mening. Hold øje med rust, gearkasse, oliespild og diverse andre ting som på alle vogntøj. Brug fornuften.

• #2   4. maj 2017 Lyllof.

Ja det rigtig , men har sku ikke mange penge alligevel , så må heller nøjes med lidt højere i km så længe den selvfølglig er velholdt .

Så hvad vil sådan en fætter koste i din øjne ?

• #3   4. maj 2017 Ja nemlig. Service skal gerne være overholdt - det er vigtigt med de kilometertal.

Angående pris, så vil jeg skyde på mellem 110.000 - 130.000 afhængig af stand med ridser, udstyr og det.

• #4   4. maj 2017 Tak lyloff smiley

Skal nok af med 120;)

Delvist fyld service hæfte

• #5   4. maj 2017 Det lyder meget fair. Det er en super lækker bil! Held & lykke med købet smiley

• T S T
    T S T Tilmeldt:
    dec 2016

Følgere: 194 Emner: 6 Svar: 605
    #6   5. maj 2017 Altså efter min mening er 360.000 rigtig mange kilometer - også selvom den er velholdt. smiley

Ved godt du skriver, at du ikke har mange penge, så du må nøjes med et højere kilometertal. Du skal nok bare regne med, at risikoen for at den bliver meget dyr i reparationer er der, så måske kan det her gå hen og blive en dyrere løsning frem for en med færre kilometer smiley
    Men du kan selvfølgelig også være heldig, at den bare kører flere år uden problemer smiley

Vi købte for cirka halvandet år siden en Mercedes E-klasse diesel i samme årgang. Den havde kun kørt 204.000 km på det tidspunkt, hvilket vi syntes lød af lidt. Den var også super velholdt og netop blevet importeret fra Sydtyskland. Vi har dog heldigvis lige fået den solgt efter at have brugt lige over 100.000 kr i værkstedsregninger på halvandet år, så ja det kan gå hen og blive dyrt smiley

• Allan
    Allan Tilmeldt:
    mar 2014

Emner: 23 Svar: 514
    #7   5. maj 2017 Tobias S

Det største problem med importeret biler er bilens historik. Du har ikke en chance for, at være sikker på om bilen er spolet på kilometer tælleren.
    Og netop hvis en ældre bil ikke har kørt mange kilometer, ville jeg være skeptisk ved en sådan handel!

360000 for en velholdt Bmw diesel lyder ikke farligt. Motorerne er utroligt stærke og tilmed gearkasser / konverter. Held og lykke smiley

• #8   5. maj 2017 120 for en fuldudstyret 535D lyder godt nok i den lave ende, er du sikker på den ikke fejler en hel masse?

• #9   5. maj 2017 Har en e61 530D fra 2005 der har kørt 360.000 km - og den spiller bare.
    Har selv kørt de sidste 150.000 km og der har stort set ikke været noget ud over almindelig service.

• T S T
    T S T Tilmeldt:
    dec 2016

Følgere: 194 Emner: 6 Svar: 605
    #10   5. maj 2017 Vi købte vores med fuld historik og alt passede faktisk som det skulle. Den havde været ejet af en ældre dame i Tyskland, som havde den fra ny, så kilometertallet tvivler jeg egentlig ikke på.
    Men vores var højst sandsynligt også en mandagsbil smiley

Kommentér på:
BMW E60 535D FORSPØRGSEL!

Annonce