{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
594 visninger | Oprettet:

GHOST (WTP) .
GHOST (WTP) .
Tilmeldt:
4. feb 2004
Følger: 2 Emner: 26 Svar: 170

ATT: TJ med den røde Fiesta! {{forumTopicSubject}}

Dav med dig.

Du øh jeg har siddet og set flere indlæg hvor du har givet folk rimelig lave karakterer...men okay, nogle tænker at en 7´er er en fed Fiat Punto med et par fælge og sådan, mens andre mener at kun en Porsche eller Ferrari eller lign. fortjener en 7´er..
Sådan er der jo så meget.
Men hvad jeg så bare ikke helt forstår er, hvorfor du giver min 90 hestes stort set standard Citroen Xsara, en 4 tal. men samtidig ved jeg at du har givet min kammerat et 4 tal også? Det uforståelige ligger her i, at hans bil...Er en Lancer Evolution. Hvordan djævlen kan du stemme min xsara 4, og samtidigt en Lancer Evolution OGSÅ 4?

Jeg kunne egentlig bare rigtig godt tænke mig at høre om dit system? Hvordan kommer du frem til de karakterer?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ATT: TJ med den røde Fiesta!
  • Henrik L
    Henrik L Tilmeldt:
    maj 2004

    Følger: 1 Emner: 11 Svar: 32
    #1   26. maj 2004 Min Ferrari fik 5 af ham.

    Men hvis du ser:

    http://www.bilgalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=13245

    http://www.bilgalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=13246

    Flere der siger de har fäet märkelige karaktere af T J


  • GHOST (WTP) .
    GHOST (WTP) . Tilmeldt:
    feb 2004

    Følger: 2 Emner: 26 Svar: 170
    #2   26. maj 2004 Lars T.

    Nej den er måske ikke mere end 4 værd, det er jeg enig i.
    Men af NETOP den grund forstår jeg ikke HVORFOR en hammer fed lancer evo!!! LANCER EVO for faen! lol.
    får 4 også? Den skulle for faen da mindst have +30 hvis min fik 4.
    Derfor vil jeg godt høre hvordan det helt præcist er han kommer frem til karaktererne..
    Jeg brokker mig skam slet ikke over mit 4 tal, det er helt fint med mig.


  • Henrik L
    Henrik L Tilmeldt:
    maj 2004

    Følger: 1 Emner: 11 Svar: 32
    #3   26. maj 2004 Noget jeg ikke kan forstä er hvorfor min Ferrari fär et 1 tal af Martin http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbruger.asp?userID=6930

    Kan se at der er flere der har problemer med ham.


  • GHOST (WTP) .
    GHOST (WTP) . Tilmeldt:
    feb 2004

    Følger: 2 Emner: 26 Svar: 170
    #4   26. maj 2004 Thomas, nej det kan være. Jeg sad også og funderede på om det er fordi han måske kigger efter helt standard biler, eller klassiske biler måske.
    Jeg skriver ikke på hans profil fordi jeg mærkeligt nok får "Siden kan ikke vises" når jeg trykker på hans link.
    Han er så ikke den eneste, det får jeg med stort set 80% af brugerne for tiden *lol*


  • #5   26. maj 2004 jeg skulle hilse og sige fra lone nede i gul stue, at i skal huske at spise jeres babymos og går direkte i seng efter børnetime.

    Hvor høj er en ræv egentligt???


  • #6   26. maj 2004 LOL Martin

  • GHOST (WTP) .
    GHOST (WTP) . Tilmeldt:
    feb 2004

    Følger: 2 Emner: 26 Svar: 170
    #7   26. maj 2004 Lars og Martin..

    LOL...ja den er fin nok med gule stuer og damer på babegallerier og hvad ved jeg. Men æhhh, det er bare ik rigtigt pointen med det her indlæg smiley
    Der er ingen her der brokker sig over deres karakter? Ikke jeg ihvertfald, jeg kan som sagt bare godt tænke mig at vide hvad han helt præcist går efter når han stemmer..For jeg forstår det simpelthen ikke..
    Det jo ikke fordi vi alle har fået 1 af ham og han derfer er en nød. Nææ karaktererne er skam fine nok, men bare så tæt på hinanden uanset hvilken bil det er syntes jeg.
    Men i kan da godt lege på gul stue og smide jeres damer på internettet og hva i ellers vil smiley
    Men jeg holder mig nu altså til bilgalleri lol.


  • GHOST (WTP) .
    GHOST (WTP) . Tilmeldt:
    feb 2004

    Følger: 2 Emner: 26 Svar: 170
    #8   26. maj 2004 For god ordens skyld... Lars H!! lol smiley

  • GHOST (WTP) .
    GHOST (WTP) . Tilmeldt:
    feb 2004

    Følger: 2 Emner: 26 Svar: 170
    #9   26. maj 2004 Ja den sad jeg så også lige at tænkte på...Den mest højtråbende i emnet...lad os se hans bil..og så er der nada. lol

Kommentér på:
ATT: TJ med den røde Fiesta!

Annonce